Boka skidresa vintern 20/21 med tanke på Corona, strategi?

Rampet

Medlem
Tänkte v 1. Strax efter nyår. Så vi kommer väl bestämma oss i augusti iaf. De flesta boenden förmedlas via skidorten. Booking.com hade inte så mkt tyvärr.

simhall

Medlem
Lite OT.
Skistar brukar ha sista datum för att köpa säsongskort med rabatt i oktober. I år måste man köpa kortet innan 16 augusti för att spara en tusenlapp.

Skulle dom tvingas att stänga och säsongen blir 2\3 eller mer kommer inga pengar betalas tillbaka har jag fått som svar.
Jag är inget stort fan av Skistar men ett litet förtydligande. Köpte du innan 16 augusti fick du köpa till fjolårets Early bird-pris. Du kan fortfarande köpa Skistar All till årets Early Bird-pris, alltså 15 % rabatt på årets pris.

224moh

Medlem
Jag är inget stort fan av Skistar men ett litet förtydligande. Köpte du innan 16 augusti fick du köpa till fjolårets Early bird-pris. Du kan fortfarande köpa Skistar All till årets Early Bird-pris, alltså 15 % rabatt på årets pris.
Så nu har man sparat hela 294kr :LOL:
Pratade med dom på skistar, men antigen missförstod dom mig eller jag dom när jag frågade angående sista datum.

Ivo

Aktiv medlem
Just köpt mitt (multi skipass) Mountain collective 🥳
Planerar att pricka in Aspen, Alta, Snowbird, Jackson Hole och ev Big Sky på USA resan. Men först ska jag försöka få in 2 dar i Chamonix över nyår.
4000kr med dagens kurs.🤑🤑

hörde jag någon nämna Skistar? 🥴

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp