Bokad Whistlerlägenhet!

mallon

Ny medlem
Bokad Whistlerlägenhet!
Hej igen!
Vi har nu bokat lägenhet i Whistler!

Det blev i Creekside, lägenheten ligger enligt uppgift två min gångavstånd från liften, bushållsplats, tvätteri, och en livsmedelsaffär. De ligger dock inte på samma ställe...

Vi behöver en hyresgäst, kanske kan vi klämma in två, men tror tyvärr inte det tillåts. Hyran ligger på 3000kr/mån+el och värme(2500+ el och värme om två kan klämmas in), alltså vi fick tag på en lite billigare lägenhet. Har tyvärr ännu inte bilder på denna, enligt löfte skall jag få dem inom några dagar. Det är dock en one bedroom apartment med ett loft. Detta brukar innebära ett sovrum, ett loft, ett vardagsrum och ett litet kök. Gubben som ägde lägenheten skulle nog kräva ca hälften av hyran innan vi kommer, förmedlaren var dock inte säker.

Ni som är intresserade skriv gärna på min freeridemail om er själva, kan tyvärr säga det att par har vi gemensamt kanske lite kategoriskt tagit beslut på att inte ta in, ledsen.

Mvh
Mats

Bokad Whistlerlägenhet!
Tjena, jag tycker det låter klart intressant. När ska ni åka? Hur länge ska ni stanna? Jag tänkte dra iväg typ i början av januari och stanna så länge som snön är bra. Eventuellt vill en polare hänga med också. Just det bilderna du snackade om på lägenheten vore kul att se.

/Micke

Bokad Whistlerlägenhet!
Grattis! Det låter ju helt ok. Jag bodde själv i Creekside för två år sedan, och tyckte läget var jättebra. Där finns ju allt o att ta buss eller lifta in till "stan" går jättefort med. Ha så kul o hälsa ifrån mig!

Bokad Whistlerlägenhet!
Creekside låter shysst. Jag ska till Canada i december med en kompis, vi tänkte köpa en bil och åka runt. Mitt problem är att han åker hem efter åtta veckor. Då måste jag hitta ett ställe att bo på eller om jag träffar några lirare som vill roadtrippa mellan snöfallen. Om ni får reda på ngn ledig plats i Whistler, nu eller senare så hör gärna av er till min mail. Tack och ha det bra, Maxi.

Bokad Whistlerlägenhet!
Tjena! Har tänkt åka till Whistler i slutet av januari och stanna i en till två månader, har dock inte hittat någonstans att bo. Så jag är intresserad av allt. Hör av er till mig om ni fortarande behöver en hyresgäst. / Jessica

rieban@hotmail.com

Bokad Whistlerlägenhet!
Hej, är intresserad av att dela boende. Kommer att flytta upp till Whistler i slutet av januari, har även en tjejpolare som kommer över. Letar båda boende, så hör av dig om det fortfarande är lediga platser kvar!/ Johanna

Tillbaka
Topp