Boot Fitting

Hammer

Ny medlem
Boot Fitting
Är det nån som vet namn på en butik eller skidshop där jag kan har custom liners tillverkade till min snowboard boots.

Mina tår domnar bort.. och jag har läste (här: http://www.snocat.co.uk/Bootfitting.php ) att man kan har varmformade liners gjörde så att tå smärta är en blött minne bort..!! Men hoppas att det finns nån i sverige som kan göra detta åt mig, så slipper jag flyger till england med mina boots!! :-)

Ber ursäkt om min ursel svenska.. är nämligen engelskman...

Hjälp.

Boot Fitting
Alpingaraget ska tydligen göra väldigt sjyssta... Vet dock inte om det är sant!

Boot Fitting
Styr undan så långt det bara går från Alpingaragets så kallade "boot-fitting", dom måste ärligt talat vara bland dom sämsta i hela världen på det. Känner en sisådär tjugotal (inklusive mig själv) som gjort Conformable sulor där med följd att dom varit tvungna att göra om dom hos någon kompetent bootfitter. Vet inte hur Alpint är men mycket värre kan det antagligen inte bli.

Boot Fitting
Glisseur: Tack då vet jag. Själv har jag bara hört rykten om att dom ska var bra. Jobbar på intersport och har hört när jobbarkompisar har fått frågan. Vi kan inte göra några, men då vet jag att jag sinte ska rekomendera alpingaraget.

Tillbaka
Topp