Borlänge Winterjam 2007

TokTobbe

Ny medlem
Borlänge Winterjam 2007
Tjenare tjenare lite info om Borlänge Winterjam Slopestyletävlingen i nybrobacken. de komer gå av stapeln lördagen den 17 mars fri åkning frpån kl 10 och kl 12:00 börjar kvalet och finalen är 15:00 deltagaravgift är 150 kr och preiser kommer vara presentkort från curb. du måste anmäla dig i förväg genom ett mail till winterjam2007@hotmail.com och skriva namn,ålder,kön och om du åker skidor eller snowboard så får du ett bekräftelsemail av robin betalar gör du på plats de kommer bli så himla nice event anmäl dig nu vettja Paaaaise keep it real

.

.

Senast ändrad:
Borlänge Winterjam 2007
hur många ska det vara med i denna coola tävling? om det är över 20 eller nått kanske man inte kommer sist !:)

Borlänge Winterjam 2007
Kommer vara 2-3 hopp i storleken 8-12 meter och sen en 2-3 rails förmodligen 1 flat box och en flatdown box sen ett vanligt rakt rail det börjar bli dags att anmäla sig. Om ni vill ha mer info om var tävlingen går av stapeln maila winterjam2007@hotmail.com

Borlänge Winterjam 2007
lagom stora hopp skulle jag vilja säga.. men varför kör ni inte i romme? de ligger väll i borlänge..

Borlänge Winterjam 2007
Drf att alla här runtomkring Borlänge dissar Romme Alpin så mkt som möjligt och detta är ett försök att få Vissa kostymklädda nissar på Romme alpin att inse att man ska satsa lite mer på Parken som dem iofs har gjort i år men mer än så kan dem och de e så fördjävligt för varje år lovar dem att bygga park men inget händer. Det finns så många unga här runtomkring som aldrig får chansen att bli duktiga så drf försöker vi nu dra igång nånting här för Kidsen inklusive oss själva.

Borlänge Winterjam 2007
Den så kallade "Arenan" är inte uppbyggt än vi kommer åka ut kl 9:00 imorgon bitti tsm med två pistmaskiner och jobba hela dagen för att få upp 2 sköna bigjumps och 2-3 rails komer bli grym tävling ca 20 st åkare anmälda hittils å alla får vara med amatör som proffs och tävligen är till för er åkare runtomkring att få Jibba på ett schysst sätt och Ha så jävla roligt de var som tanken bakom det hela. =)

Obs: försäkring & Liftkort ingår i startavgiften vi har även Sjukvårdspersonal för er som tänker dra på utav helvete

Borlänge Winterjam 2007
www.borlangealpin.se sen äre bara å klicka på länken till Borlänge Winterjam så kommer en affisch upp där ser ni även vägbeskrivning

Borlänge Winterjam 2007
jorrå de kommer nog komma upp lite kort men värst vad alla fråga hur stora hopp de komer bli jag tror de kommer räcka å bli över för dem flesta som ska vara med ändå de e ingen proffstävling men som jag sagt tidigare gissar på 10-12 meter men vi bygger så stort de går beroende på hur långt snön räcker

Borlänge Winterjam 2007
Faan jag hade planerat att vara med ! men på jumpan i måndags krascha jag på studsmattan och bröt båda benen i vänster underarm och fick en spricka i höger armbåge. vart på sjukhus och opererat å skit, 12 skruvar och plattor .. inge mera skidor:(

Borlänge Winterjam 2007
Aaajdå trist trist sj har jag lunginflammation på båda lungorna så kan inte heller vara med men ska dit å chilla lite nu har då iaf teamet gett sig av för att under dagen bygga upp "Arenan" Paaaaise

Borlänge Winterjam 2007
Nej vi sparar de tills tävlingsdagen dessutom är Arenan under uppbyggnad ett första hopp på 10 meter blev färdigställt idag imorgon fortsätter arbetet paaaaise

Borlänge Winterjam 2007
Har faktiskt inte koll på de men så stora summor rör det sig inte om vi åker för att ha skojigt och skojigt kommer vi få om många dyker upp

Tillbaka
Topp