Borra nya hål i skidorna går det?

• Trådstartare Trådstartare aeriksson
  • Start datum Start datum
A

aeriksson

Guest
Tja

Köpte ett par Public Enemy i november med ett par Marker 12.0 Free bindning,Men det visade ju sig att det inte var den bästa bindningen eftersom den gick sönder stup i ett (5ggr nu) Så nu har jag bestället ett par Look Px 12 så min fråga är kan man borra nya hål så dem blir mittmonterade eller? Bidningen står på Core Center nu fast jag sa till dem när dem monterade dem att jag ville ha mittmonterat men det blev Core Center så skulle dem kunna borra om hålen och flytta fram bindingen?

Tack på förhand // Alex

självklart kan du borra nya hål. inga problem alls, försök fixa nån plugg eller nåt till de gamla hålen.

Ja kör själv med K2 P . E det ska nog gå fint ska du se , men det finns alltid en större risk att dom knäcks när du borrar om men den är näst intill minimal.

jag kör oxå k2 P.E och jag har monterat om dom till mitt montering så där lungt, jag her då inte lyckats knäckt dom är trots mer eller mindre lyckade landningar!

Mm bara skistopperna 5ggr Och då blir det nog om montering då :D Tack för alla svar!

man kan flytta bindningen ungefär 3-4 gånger innan skidan tar stryk. skidan blir ju lite klenare men det är inget som märks eller känns efter att du flyttat dom en gång.
du kan vara lugn

peace

Croy satte huvudet på spiken, ungefär 3 ggr så länge hålen inte ligger för nära varandra då uppstår lätt bristningar mellan dem.

Tillbaka
Topp