Bra ort-förslag?

Retard

Ny medlem
Bra ort-förslag?
Jag kommer dra ner till alperna nån gång till vintern och undrar om det finns nån anläggning med mycket puder, lite blåbär i backarna, röj på kvällarna och stor halt svenskar? Vet att det låter lite ospecifierat men vill till något ställe jag inte provat... ha det gött.

Bra ort-förslag?
det låter som om val d"isere skulle kunna vara stället för dig. en jävla massa svenskar, en jävla massa alkohol och när det snöar, underbar åkning.

Bra ort-förslag?
Hur e det i Argentière då, på ucpa.se sidan verkar det okej men lite för lite röj men bara för det står så behöver det inte va så...

Bra ort-förslag?
Chamonix ? fast du e ju inte så radikal robba.........serre-chevalier ? inte så mycket röj men gala åkning.....st.anton e också helt ok.....

Bra ort-förslag?
Jag håller med Cissi sthlm här... Val d"Isère rockar! Fast under fransk högsäsong finns det faktiskt ett å annart blåbär i backen! Men man lär sig hålla undan dem, annars kan man ju alltid försöka träffa av dem oxå! *skrattar* nä...
Fetmycket fest och massa svenskar! Man stortrivs helt enkelt!

Lycka till! Vem vet, kanske ses vi!

Bra ort-förslag?
Jag hade nog hellre föredragit ett ställe med MYCKET blåbär, bra snö o.s.v. Då får du ju snön för dig själv!?

/Tomas

Bra ort-förslag?
Visst blir det mindre sönderåkt off-pist om det bara e blåbär men när man ligger och pressar i pisten så e det så jävla jobbigt med bålbär som ockuperar backen totalt t.ex: en skidlärare som följs av 50 övermogna bäbisar ser det ut som..

Bra ort-förslag?
Åker du i en riktigt brantpist så är det inga blåbär där och om det nu mot förmodan skulle vara det så är det ju bara o blåsa förbi dom med snits !

Tillbaka
Topp