Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Billigt och har mycket skönare hålligång en "svensson/fjortis ställena" som tex St.Anton.
Inget emot men vill man träffa riktiga bums av många nationaliteter som brinner för skidåkning är mayrhofen det rätta stället.
Har haft en lägenhet där sedan 2 år tillbaka.
Mayrhofen ligger rätt nära sölden/St.Anton, eller 6 mil från innsbruck.
Burton driver parken där, och det är några svenskar som är med och shapar, riktigt schyssta är dom