Bra pris på lägenhet i St. Anton?

mangee

Ny medlem
Tja!

Jag och en kompis skall ner till St. Anton för fösta gången o tänkte stanna hela säsongen, vi har fixat en lägenhet i St. Jakob alldeles vid gränsen till Nasserein.
Det är en 4 bäddare på 65 kvadrat, 2 toaletter, kök o allt.. För denna vill dom ha 11500€ för hela säsongen, 1:a dec till sista apr. Det är alltså 575€ i månaden per skalle!

Är detta ett rimligt pris, eller är det för dyrt? Nån som vet??

/Mange

hmm. låter lite dyrt tycker jag.
Fast det verkar vara en stor och fin lägenhet. Om ni hade fått bo 6 pers, eller nått, i den så hade det kanske varit mer rimligt.
Har ni gott om $$$ så tycker jag ni ska ta den ändå eftersom det kan vara svårt att hitta någon bostad överhuvudtaget.
Ha en fin säsong!

Jag håller med föregående talare. Har ni alla cashetas så ta den! Visst är det dyrt, men det är dyrt med boende i denna utsugarby.
Vi syns där nere!

det är ett bra pris för själva lägenheten, du får aldrig tag på bättre och billigare närmare byn, det vet jag!!

Det är ett högt pris det håller jag med om, men det kostar att bo centralt!!
Om ni har bil satsa på Pettneu en ort typ 6km ifrån anton går bussar hela dan och finns nattbuss hem som går längst ut i st.jacob därifrån en rask promenad på nån minut hem

Hallå, Jag såg att du hade lyckats få tag i en lägenhet i st.anton. Du har möjligen inte plats för 2 killar, 19år, från Ystad i skåne? Vi har letat överallt och hittar ingen lägenhet! skulle uppskatta ett svar! Tack / Joel Heyden
Heyden_84@everyday.com

Hei. Vi er to 20 år gamle killar fra norge som ogå har planer om å dra til st anton i vinter. Skriv en mail eller ring hvis dere fortsatt er keen på noen romkompiser.
larspeter_m@hotmail.com
0047 980 47 713

Tja, vill du dumpa priset? Vi är 4 killar som nöjer oss med lite golvyta... Sympatiska och snälla är vi med... Hör av dig i min gästbok, vi åker ner i november, men kanske flyttar runt lite...

Halloj! Vi e två härligt galna sthlms tjejer som planerar att säsonga i St. Anton. Har tyvärr inte fått tag i ngt boende. Men ni kanske vill bli våra räddare i nöden och dela med er av lite golvyta? Ni har lyckats få lägenheten för ett jäkligt bra pris så man kan ju inte va annat än på. Ju fler desto roligare!Det e alltid kul att lära känna lite nya sköna människor som man förhoppningsvis får bo med:) Hör av er om ni är intresserade!
Antingen här eller min mail anna_karin_skogstrom@hotmail.com
mob 070-7866930

JAg tycker det låter som ett toppen boende... visst dyrt, men det verkar det vara värt!!! Säsongade i VAl d`Isere för två år sen å då fick vi betala ungefär samma pris för ett bra boende. Är ni sugna på att dela med någon så är jag iallafall grymt sugen! Hör mer än gärna av er! JAg är en 20 årig tjej från Sthlm som laddar för StAnton nu ivår. Maila gärna eller ring 0705 663737
/Jennifer

Tillbaka
Topp