Bra skidåkare vs jibber

skidnarkoman

Ny medlem
Bra skidåkare vs jibber
Om du fick välja mellan att vara en bra skidåkare och dålig jibber eller en bra jibber och dålig skidåkare, vilket skulle du då välja ?

du kan inte välja både bra skidåkare och bra jibber då denna fråga är en antingen eller...

Senast ändrad:
Bra skidåkare vs jibber
så en jibber är ingen skidåkare?

definera ordet jibber, jag verkar ha fått det om bakfoten vad det är. enligt mig är det en person med skidor som utför diverse trick på skidorna genom hopp och railande osv. eftersom denna "jibber" har skidor under fötterna anser jag att han är en skidåkare, är det inte så?

om min definition av jibber är rätt så anser jag att jon olsson är en jibber. men han är väll en skidåkare också?

eller?

Bra skidåkare vs jibber
Huggybear sa:
så en jibber är ingen skidåkare?

definera ordet jibber, jag verkar ha fått det om bakfoten vad det är. enligt mig är det en person med skidor som utför diverse trick på skidorna genom hopp och railande osv. eftersom denna "jibber" har skidor under fötterna anser jag att han är en skidåkare, är det inte så?

om min definition av jibber är rätt så anser jag att jon olsson är en jibber. men han är väll en skidåkare också?

eller?
helt korekt :), ( nog fatt jon olsson tävla i slalom för ett BRAAAAAAAAAAAA tagsen x) )

Tillbaka
Topp