Bra ställe att hyra skidor i Cervinia?

Grodan

Medlem
Någon som kan tipsa om bra ställe att hyra vettiga skidor typ 95-115 i midjan i Cervinia.

Har googlat lite men det känns på de träffar jag fått ang uthyrning så finns det "bara" pist missiler och dessa är inte intressanta.

Vad kommer det att kosta att hyra lagg i 6 dagar där nere?.

NolSki är helt klart bäst i byn. Vettiga priser och alltid fräscha lagg! Trevlig personal och ofta en svensk som hjälper dig hitta rätt...:D

Jag skulle också tipsa om NolSki. Utmärkt service!
Sportcenter har jag ingen erfarenhet av. Men tror knappast du blir besviken, det går inte att leva på dåligt rykte

Gick förbi Nolski när vi gick till liften varje dag i våras och året innan. Blev lite förvånad då dom tom hade extrem opinion 118 för uthyrning. Ganska många modeller av black crows. Du lär hitta något som passar där. Annars så har Heliski Cervinia också hyfsat utbud bla Blizzard ligger också i centrum. Hyr du guide med dom för antigen liftburen offpist eller heliski så ingår skidor och övrig utrustning för offpist i priset. Deras liftburna offpist med guide är riktigt bra. Lycka till

Jag ska åka till Cervinia i påsk. Ska jag förboka skidor på Nolski innan? Såg att man kunde göra det på hemsidan. Gör det mycket på priset? Och kan man byta som vanligt om man inte är nöjd?

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp