Bra tjej-skida?

miss_Lisa

Ny medlem
Bra tjej-skida?
Har tænkt att køpa ett par skidor till sæsongen som kommer. Har dock inte åkt skidor på næstan 10 år.

Åkte skidor från att jag kunde stå på benen tills jag var ca 10. Då var jag uttråkad och bytte till snowboard som jag åkt de senaste 10 åren.

Så nær det kommer till skidor ær jag ganska nollstælld. Så nu behøver jag all hjælp jag kan få!

Hade væl tænkt att ta mig till alperna och åka mkt off pist och puder, men æven en hel del park, ælskar att hoppa...

Kikade lite på Salomons Temptress, vad tror ni om det?

//Lisa

Bra tjej-skida?
Håll dig borta från Salomon om du inte går på Gun i längsta längden... Om du vill ha en rejäl skida som klarar riktig åkning, alltså puder och riktig piståkning: Völkl Aura. En Mantra i kortare utförande helt enkelt. Kanske inte bästa hoppskidan med all metall, men helt klart en mycket bra freerideskida. En nykompling för äret är dammodellerna av Scratch-skidorna hos Rossignol,och jag tror att dammodellen av BC kan passa mycket bra! Det är den vita...

1182.jpg

Temptress har ju 80 i midja, försöker du dränka dig själv eller? Det är på tok för smalt för seriösare åkning. Isånnafall Salomon Scarlett...

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp