bra videovinkel

G-bmx-T

Ny medlem
bra videovinkel
vad ska man ha för videovinkel ska man ha uppifrån bredvid eller vad blir bäst tänkte filma mig o nåra polare när vi cyklar o sånt i åre men först ska jag köpa en kamera.

:vad ska jag ha för kamera

.vilken vinkel blir bäst ?

bra videovinkel
men prova ut olika vinklar.. svårt att bestämma vad som är bäst när man sitter bakom en dator..

ett tips är att prova mååånga olika vinklar!

bra videovinkel
Kameran är ju helt beroende på vilket prisnivå du ligger på.

Vinkel :P kolla på en film ffs! kan man ju inte säga härifårn hur de ser ut! men ett tips är som alla säger filma många olika vinklar! fult att ha samma vinkel hela tiden

bra videovinkel
mitt bästa tips är dels att titta på film och försöka lista ut vart folk står när de filmar, mest för att det alltid skiljer sig lite hur man filmar varje genre eftersom man vill att det ska bli så mycket känsla i det som möjligt, mkt nära så man ser alla trick i skate tex, och followcam i park för att se grabsen, eller långt ifrån för att se det stora berget.

Ett generellt tips när det gäller hopp är att det alltid är bra att komma UT ifrån fallinjen, eller den linje som åkaren har, dvs kom upp och ut, då ser det stora större ut, det är generellt snyggare om du backar ut, står på stativ och zoomar in tex.

men det viktigaste av allt är att ha kul!

störst leende vinner....!

mvh david

Tillbaka
Topp