Bra webshop??

• Trådstartare Trådstartare Puderpumparn
  • Start datum Start datum
P

Puderpumparn

Guest
Bra webshop??
Så tänkte man ta å be butiken hemma beställa hem en Burton Ruler dojja. Men nu visade det sig att varenda jävvla vettig burtonsko är slut på lager i både det lokala lagret i sverige, å i Europalagret i Österrike. Så jäävla tråkigt!!

Så nu undrar jag ifall nån vänlig själ vet nån butik man kan skicka efter skor på typ påstorder, eller kanske helst nån bra webshop som säljer burtondojjor!!
svara...

Bra webshop??
mzf5n8: Öhhh, vad menar du???
Som inlägget ovan nämner så har Burton ett stort antal online sidor som man kan beställa ifrån. Kolla Burtons hemsida, online dealers. Dessa är USA-baserade, men är man riktigt snäll så skeppar dom internationellt. Att beställa så här är att föredra, billigt som busen pga rent låga priser + att dollarn är rekordlåg.
Tack och bock.

Bra webshop??
Ehhhhh, reddis och Theoldskipper observera att mitt inlägg skrevs 2002, då Burton också hade denna policy ...

Men nu går det bra att handla Burton på nätet. Jag köpte själv bräda/bindning från www.blue-tomato.at för några veckor sedan. Det funkade bra, förutom att de tog betalt i Euro fast jag valde $, vilket gjorde köpet lite dyrare (men ändå billigare än i Sverige).

Tillbaka
Topp