Brädköp på gång

Perras

Ny medlem
Brädköp på gång
Tjenare, tänkte köpa mig en ny bräda, parkbräda alltså.. Kör på en ride yukon just nu men den är väldigt mkt för lång och för hård för parken har jag märkt..
Har precis börjat köra park och lyckades mer eller mindre med min första 360 häromdagen, tänkte höra här om ngn har lite tips om en bra nybörjar parkbräda? Kvittar vilket märke och ge gärna tips på något billigare alternativ och ett dyrare!
Tack så mkt!

(måste vara widebräda förresten.. stora fötter :P)
 
Senast ändrad:
Brädköp på gång
Hej!
Jag har årets Bataleon Evil Twin 159 till salu som är använd endast 2 dagar. Den är 26cm bred vilket brukar vara vid widebrädor och/eller parkbrädor. Fungerade utmärkt för mig med storlek 45 på fötterna! Även en mycket bra bräda att utvecklas med.

Länk till annonsen här: https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=41635

Är du intresserad är det bara att kontakta mig.

Mvh Andreas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp