Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Länken leder mig till en tom sida med benämningen World of Tulo.
Gissningsvis mest arbete rörande (!) konstsnösystemet gissar jag på.Branäs har också hyrt in erfaren arbetskraft från Italien som ska leda byggarbetet:
Visa bilaga 25870
Är Nötåsen ett nytt skidområde eller bara ännu ett stugområde med skidvägar?
Fallhöjd? Längd på backarna?
Det låter ju bra och imponerande (för en pulkabacke). Undrar om detta är en smart affärsstrategi, småbarnsförälder är man en ganska kort period i livet och redan innan barnen blir tonåringar så kommer de antagligen hellre att vilja åka till en annan riktig skidort. Och vuxna skidresenärer utan barn lär ju inte vara intresserade av att köra slalom i Nintendo Land.Jag får fallhöjden i det utbyggda området till max ca 34 meter. Tycker det mest verkar bli ett bostadsområde med transportliftar. Höjden över havet vid ändarna på den röda linjen är 543 resp 509 meter.
Det låter ju bra och imponerande (för en pulkabacke). Undrar om detta är en smart affärsstrategi, småbarnsförälder är man en ganska kort period i livet och redan innan barnen blir tonåringar så kommer de antagligen hellre att vilja åka till en annan riktig skidort. Och vuxna skidresenärer utan barn lär ju inte vara intresserade av att köra slalom i Nintendo Land.
För syd- och västsvenskar ligger Norefjell med 1000 fhm och nära alpklass på skidåkningen en och en halv timme närmare än Branäs. Just saying….