litensnowboardare
Ny medlem
branÄs!
någon här som har sökt till branäs i år? 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har tyvärr ingen aning om hur många dom intervjuar, men han nämnde i förbifarten att det var "väldigt många". Okej, jag vet inte riktigt vad detta inlägget gav men iallafall :Dsofiakristina sa:Jag var på intervju i karlstad i tisdags!
är det någon som vet hur många intervjuer dom har??
Mina var också hur trevliga som helst!
WORDthe_SEB sa:parken va okej iår, men snälla, nån som är bra på att jobba med park? SÖK!!!
de var på tiden att de händer nått med parkenWessy sa:Parken kommer vara mycket bättre iår än vad den har varit tidigare år. Branäs har investerat en hel del pengar i parken. De har köpt en big airbag, nya boxar (fanns inga förra året) plus att parkansvarige har fått mer tid avsatt till att sköta om parken varje dag. Så det ser bra ut med parken för iår. Sen är bara frågan hur pass snabbt den kommer upp. De prioriterar alltid ski crossen först, så landslaget kan träna tidigt på säsongen. Det iofs inte mig något att de fixar ski crossen först :D
o fan har dem köpt boxar!? GÖTT!axelf sa:de var på tiden att de händer nått med parkenWessy sa:Parken kommer vara mycket bättre iår än vad den har varit tidigare år. Branäs har investerat en hel del pengar i parken. De har köpt en big airbag, nya boxar (fanns inga förra året) plus att parkansvarige har fått mer tid avsatt till att sköta om parken varje dag. Så det ser bra ut med parken för iår. Sen är bara frågan hur pass snabbt den kommer upp. De prioriterar alltid ski crossen först, så landslaget kan träna tidigt på säsongen. Det iofs inte mig något att de fixar ski crossen först :D