brands som inte finns i norden

Ka-POw, Leigh powis hoods, hade vart cleant med dem i sverige.
finns massa underground märken som är sjutk cleana.. in på newschoolers och googla runt ekdahl!

tänkte du börja sälja stuff eller varför denna fråga? spännande att höra tanken bakom detta! :)

Hur kan inte Hooters vara det första som kommer upp i folks tankar?!?! Men jag antar att det är kläd/skidmärken som ekdahl tänker på...

jeppenator sa:
Ka-POw, Leigh powis hoods, hade vart cleant med dem i sverige.
finns massa underground märken som är sjutk cleana.. in på newschoolers och googla runt ekdahl!

tänkte du börja sälja stuff eller varför denna fråga? spännande att höra tanken bakom detta! :)
hjälper en kompis lite, vi får se vart detta slutar.

och till er andra så syftar jag då på skid/brädrelaterade märken eller bara cleana saker som inte går att få tag i norden

magnusericsson sa:
PNyberg sa:
kingcaddick sa:
Kian säga att kvaliteten på First drop är rätt kass.....riktigt kass faktiskt.
Jag tycker då inte att den är kass.
Det beror sig ju på lite hur man använder grejerna.
Min jacka och mina brallor har hållt skitbra.
Och om man vill ha stora grejer så ska man verkligen köpa first drop! :P
Määh Perra... Du har ju inte kört grejjerna själv :) ssschyys nu grabben...

Jag har köttat det rosa FirstDrop stället hela säsongen borta i Revelstoke...
Kan faktiskt hålla med om att stället har en del brister...
Vattentätheten är halvkass, men tanken är ju att det ska vara ett parkställ och kanske inte gjort för puder upp till hakan.
Kläderna har även en tendens till att inte släppa ut svetten, därför är det inget självklart val för 2timmars hiker :)
Tyvärr känns första utkastet lite för mkt made in china... sömmarna har en tendens att lösas upp av både normalslitage och i tvätten...
Men ha lite översikt! Jag tror kommande kollektioner kan bli grymma när dom förbättrat bristerna!

Håller med om att stället är gigantiskt! Jag kör Large rakt igenom... och drunknar nästan!
Men... jag ÄLSKAR mitt ställ och har varit helt ensam om det borta i Revy...
-shiit.. are you the chick rockin that wicked pink/purple suit, är en raggningsreplik som gått hett på krogen :)

Dessutom är David en helgrym kille! Han fixar ALLT! :)

Finns ju massa roliga amerikanska skidmärken. Moment och Surface skis skulle vara nice, även Joystick poles.

Har en 3CS-jacka jag är jävligt nöjd med. Finns inte i norden. Tydligen jävligt respekterat märke i Australien iaf. Bra kvalité, tror det minsta dem har är 15.000 mm waterproof.

http://3csouterwear.com/#/men

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp