Bräntis med en kompis

Sweeeet

Ny medlem
Bräntis med en kompis

sådär nu är det fixat här kommer filmen
låten är time heals nothing med danko jones
jagkör i brun jacka
Peace out !

har åkt tio gånger under mitt liv :P
5 ggr i år men har försökt att kryppa ihop mer men får inte tillräckligt med spin och hinner inte sträcka ut innan landningen men kan ju filma nån annan dag när jag krypper ihop mer men blir dock mer bails då :P

Senast ändrad:
Bräntis med en kompis
försök att krypa ihop ovh graba när ni snurrar, nu ser ni bara ut som ett par vilsna freestyleåkare.

Bräntis med en kompis
åkningen går ju alltid att utveckla, det vet Ni nog redan.
det jag märker mest är hur skakigt det är, skaffa ett stativ eller ha kameran på staven.

Bräntis med en kompis
Payback sa:
ska troligtvis börja med freestyle snart så kommer ju åka mer då så jag kan fixa stilen
varför ska du börja me freestyle när du kan börja me jibbing?? i freestyle gör dom ju grymt många volter å spins... du kan ju knappt 360 clean

dåligt redigerat å filmat

EDIT: ja tycker iaf inte freestyle åkare har nå snygg stil, så om du vill ha stil så börja jibba!

Senast ändrad:
Bräntis med en kompis
Av: JagGillarSkidor Online | Idag 17:20 Citera

Payback skrev:
ska troligtvis börja med freestyle snart så kommer ju åka mer då så jag kan fixa stilen

varför ska du börja me freestyle när du kan börja me jibbing?? i freestyle gör dom ju grymt många volter å spins... du kan ju knappt 360 clean

EDIT: ja tycker iaf inte freestyle åkare har nå snygg stil, så om du vill ha stil så börja jibba!
d´oHProducti0nss

amen jag skrev fel menade att jibba i en freski grupp asså puckel bigair slopestyle å sånt

Bräntis med en kompis
Av: Emil14 | Igår 14:48 Citera

jag tycker att några av dem var snygga...

Tack men de tyckte inte nån annan :/ fast ja har ju som sagt ganska jätte mycket att träna på

Bräntis med en kompis
okej ,provade att köra i ett lite mindre hopp en de på filmen igår klarade att göra en ordentlig switch 180 :P prova lite 360:s blev mycket bättre när jag kröp ihop och slappnade av blev dock lite segare spin men jag klarar ju 360 i alla fall.hoppade kanske 4m då ja provade.

Bräntis med en kompis
Ska du börja? stora lr lilla gruppen?
Payback sa:
Av: JagGillarSkidor Online | Idag 17:20 Citera

Payback skrev:

d´oHProducti0nss

amen jag skrev fel menade att jibba i en freski grupp asså puckel bigair slopestyle å sånt

Bräntis med en kompis
Av: Krillehott | Igår 18:22 Citera

Om du bara har åkt 10 ggr varför gör du en film då??

kanske för att det är kul att veta vad man kan förbättra även om man just börjat?

Tillbaka
Topp