breakless

kevinMEkepil

Ny medlem
breakless
hej jag är sugen på att köpa en bmx! men undrar om varför kör typ alla breakless?
man nöter ju bara upp skon

tack för svar!:D

Senast ändrad:
breakless
livsfarligt.. enligt mig, om du vill ha en bmx och den ska vara lätt, det är att köpa en bmx, köra bakbroms, lämna in den och be dom färlänga sladden, då kan du köra whips o barspins och allt + den viktigaste saken av alla, du kan bromsa! även om man tror att man kan köra breakless vilket man sägert kan,, om man väl MÅSTE nita tex i trafiken så vill man ha ett par bromsar.

men om du är ny kan du köpa en bmx med gyro styre

breakless
Tycker det är ett himla krångel med broms man måste hålla på och ställa in för den ska ta bra, men det kanske bara är jag som är lat eller oteknisk ;)

breakless
Vill man så kan man ju påstå att de är för att man sparar vikt eller att de är mer känsla i att köra utan. Men i grunden så är de nog så att folk tycker att de är häftigare att köra utan broms.

Erkänner samtidigt att jag kör utan broms och tycker att jag är jävligt häftig.

breakless
Skitenkelt att ställa in en broms ju ^^ När du har gjort det en gång så går det ju på några sekunder nästa gång.

Kör broms, väldigt bra i dirt iaf.

breakless
jag kör breakless för att vajern gick av. men skulle rekomendera att köra med broms med lång vajer till och börja med, och sen ta bort den om du tycker att du inte behöver den.

breakless
issakk sa:
livsfarligt.. enligt mig, om du vill ha en bmx och den ska vara lätt, det är att köpa en bmx, köra bakbroms, lämna in den och be dom färlänga sladden, då kan du köra whips o barspins och allt + den viktigaste saken av alla, du kan bromsa! även om man tror att man kan köra breakless vilket man sägert kan,, om man väl MÅSTE nita tex i trafiken så vill man ha ett par bromsar.

men om du är ny kan du köpa en bmx med gyro styre
Haha, för det är ju inte så att det går fortare att bromsa med fötterna eller hoppa av oavsett?

breakless
monterade av bromsen på longboarden och puderlaggen här om dagen. bilen kör jag redan som breakless, jävligt skönt. bilen kändes mycket lättare utan bromsskivor, ok och bromsvätska. rekommenderar :)

breakless
jag hade en bmx när jag var mindre men den blev stulen, den hade iaf nåt konstigt vid styret så att man kunde snurra hur många varv man ville utan att det blev nå trassel med broms vajern. kom ej ihåg vad det hette tyvvär...

breakless
CookieMonster sa:
jag hade en bmx när jag var mindre men den blev stulen, den hade iaf nåt konstigt vid styret så att man kunde snurra hur många varv man ville utan att det blev nå trassel med broms vajern. kom ej ihåg vad det hette tyvvär...
Om du hade läst tråden hade du nog listat ut det.

Tillbaka
Topp