Varm skidjacka

Hubbegutt

Medlem
Varm skidjacka
Hej
Jag undrar om någon har tips på en varm och bekväm skidjacka för dam? Max 2500 kr. Tänke kanske köpa dope adept men sen läste jag att den inte var så varm..?
Tack på förhand

Varm skidjacka
Är lager på lager ett alternativ?
Jag gillar att kunna ha samma jacka i minus 15 som jag har i plus 2.
Xxl säljer billiga fleece tröjor från Stormberg, typ 90kr. Varm som tusan.

Varm skidjacka
Kan rekommendera skidkläder från det italienska märket CMP, de säljs inte i Sverige men är stora på kontinenten. Jättefina och mycket prisvärda jackor i stort urval av färger och modeller (och lite trevligare färgkombinationer en det som oftast säljs här hemma).
Jag har själv handlat en CMP jacka från:
Frun har köpt CMP kläder i sportbutik i Österrike. Kan även rekommendera deras skidtröjor.

Senast ändrad:
Varm skidjacka
Kan rekommendera skidkläder från det italienska märket CMP, de säljs inte i Sverige men är stora på kontinenten. Jättefina och mycket prisvärda jackor i stort urval av färger och modeller (och lite trevligare färgkombinationer en det som oftast säljs här hemma).
Jag har själv handlat en CMP jacka från: https://www.cortexpower.de/bekleidung/jacken/ski-und-snowboardjacken/?g=119&m=237400
Frun har köpt CMP kläder i sportbutik i Österrike. Kan även rekommendera deras skidtröjor.
Ingen erfarenhet av det märket men det säljs iaf på Alewalds som finns i Stockholm och Uppsala.

Varm skidjacka
Ska du hitta en jacka som uppfyller de kraven för den pengen så leta begagnat.
Den här åker jag i när det är riktigt kallt.
Då har jag bara en tjockare Merino underställ under.
Beg för billig peng.
Max fem minuter inne i affären om man ska handla på väg hem.
Sen är värmeslaget ett faktum 🥵
IMG_0980.webp

Tillbaka
Topp