broderat märke

linkan_110

Aktiv medlem
broderat märke
borde inte alla som e medlemmar kunna köpa ett speciellt medlemsmärke att sy på ryggan/jackan elelr likanande det borde gå och fixa om det e fler som vill ha detta

broderat märke
Låter strålande, är dock inte helt säker att jag syr fast den på jackan... Blir nog textillim istället, inte så kul att penetrerar genom Helly-Techen.... :)

broderat märke
tjenare kunde inte någon från ledningen eller som har hand om försäljningen kommentera eller är inte intresset tillräckligt stort

broderat märke
Jodå, det hade inte varit så dummt att sy fast ett på ryggan. Tycker som weeeeee att ni isåfall borde skicka ut det till större skidbutiker.

broderat märke
Om priset blir rätt så värkar det väl jäkligt intressant.

Man kan även fixa egna här http://www.mera.se/marken.html
En poolare till mej beställde lite
"Scandinavian Moose"märken där.
Han hade moddat ett Gåsmärke i Datorn osv.
Jag har för mig att man måste beställa ganska många åt gången.Men stiligt blir det.

broderat märke
du kankse kan lägga ut en sån där fråga på förstasidan som vi har fått svara på ett par gånger eller är det svårt johan

broderat märke
Se på mig turistjævlar! Jag ær en sån dær "riktig" skibum som har værsta coola mærket før att bevisa hur grym jag ær... åtminstonde på afterskin.

Klart grabben ska ha ett mærke!
Scandinavian Moose var lite kul.

broderat märke
Haha... när jag va i Idre första gången för typ 6 år sedan så va det en snubbe som hade en stor mössa som föreställde en hand som pekade fingret bakot. Fan vad man blev paff när han kom. Det va säkert en tysk!

broderat märke
Ingen dum idé med ett tygmärke. Skulle passa perfekt tillsammans med min skijot overall och mina monoskies från finska vinterktiget.

BIG UPZ tygmärken

broderat märke
Vore helt klart en grejj att fundera på för freeride.nu crew.. vore schysst att ha brevid dom andra märkerna på ryggan...

Någon som vet var man kan fixa tygmärken för head, oakley och salomon från internet? någon internet affär som säljer eller liknande...

broderat märke
jo jag vet att detta är en gammal tråd men jag tycker att den skall tas upp igen. det verkar inte som att det hänt något med detta, tycker att det är en bra idé, jag skulle i alla fall vilja ha ett märke. eller varför inte sälja nyckelband också med freeride loggan.

Tillbaka
Topp