Brudar i Kanada!

DrSnuggels

Ny medlem
Brudar i Kanada!
Hej jag undrar om det är mycket brudar/tjejer på dom olika skidorterna i Kanada? Speciellt Whistler.....
Är det som i Sverige eller skall man mer jämföra med U.S.A.?

Brudar i Kanada!
Sluta att håna honom!

Ämnet är högst vesäntligt. Visst är det underbart att åka skidor men brudar gör skidåkningen fulkomlig.

Sverige i sig är ju ganska känt för att ha snygga tjejer så ett alternativ är att dra till en svenskfavorit? Har själv ingen koll på vart svenskarna drar när dom ska till amerikat men å andra sidan hur kul är det att stöta sig med en massa svenskar när man korsat atlanten?.

Kanske inte tillförde precis någonting i tråden direkt men ville ge en tankeställare.

Må moderatorerna have mercy on my soul så att dom inte drar upp det gula.

/Viktor

Brudar i Kanada!
jag har varit i kanada två gånger och du kan pusta ut! det finns gott om heta flickor där borta. har hört att vi svenskar också går hem fin fint hos dem så du borde inte få allt för många ensamma hemmakvällar med kabeltvn.

Brudar i Kanada!
Är brudar en visst typ av tjej eller menar du människor av kvinnokön i allmänhet? Spelar iofs ingen roll eftersom det inte finns så mkt av nån sorts tjej i Kanada (på skidorterna, sett i förhållande till antalet män). Så svaret är: Som i Sverige? = Nej!
Lägg helt ner alla tankar på en tjej så blir du iaf inte besviken.
Enda orten jag kan komma på som haft förhållandevis mkt kvinnor är St Anton.

Brudar i Kanada!
krrilleeee sa:
jag har varit i kanada två gånger och du kan pusta ut! det finns gott om heta flickor där borta. har hört att vi svenskar också går hem fin fint hos dem så du borde inte få allt för många ensamma hemmakvällar med kabeltvn.
Gott om? Då måste det ha kommit en helt ny generation sen jag var där, eller så har vi bara väldigt olika smak (sannolikt, eftersom jag är gammal nog att vara din pappa...).

Brudar i Kanada!
krrilleeee: Jo men det räcker ju inte med att de är unga, du skrev ju heta och det är inte samma sak, mitt minne var att de som fanns var i bästa fall alldagliga.

Men skit samma, utseende är bara en aspekt av en människa så låt inte min eller andras åsikt om "heta tjejer" stoppa från skidåkning i Kanada.

Brudar i Kanada!
haha I hate to break it to you, men om du åker hit till Whistler så kan du hålla dig sysselsatt med att klubba säl. Utbudet av chicks med "sverigestandard" (vi har det bättre än vad vi tror i sverige) är MINIMALT under vintern. Och om du väl hittar en het brud så har du 10 andra proffsjibbers som är före i kön. Annat är det här nu under sommaren, ja jösses ja, nu har vi det bra.

Brudar i Kanada!
med tanke på att alkohol priset inte är jätte lågt så får man ha en stor börs fylld med dollars för att krrilleeee ska få rätt.

Brudar i Kanada!
DrSnuggels sa:
okej.. det lät ju inte bra jordi.. men tänk om krileee har rätt då?
haha ja tänk om, då hade jag och alla andra som var här också varit nöjda i vintras... enligt min erfarenhet så är whistler under vintern inget ställe du åker till för att hitta en snygg brud. visst finns dom här men ja, det är långt ifrån sverige... men vad vet jag, jag har bara varit här sen december.

combat:

haha word på det! om man klarar av det så är black label 8.0% när det shotgunnas mest värde för pengarna. annars blir det ganska dyrt

Brudar i Kanada!
Skaffa dig en rejäl stigbrud med ordentlig framåtvikt här hemma och packa med henne över pölen? Då kommer du ju ha bland de goaste brudarna där + att hon är jobbig kommer du ju ändå inte träffa henne så ofta då du kommer vara sysselsatt med skidåkning.

Brudar i Kanada!
Haha jag trodde inte killar riktigt tänkte så utan bara tänkte på skidåkningen.
Kan ju garantera att det är många "brudar" som åker skidor enbart för alla snygga killar.
Jag har tyvärr ingen inside information.
By the way, jobbigt att åka skidor om man är extremt framtung! :D

Brudar i Kanada!
Förresten allt går med en påse över huvudet grabbar!
Men håller med killen om ridläger, behövs nog fler grababr i ridbyxor i detta landet!

Brudar i Kanada!
Får hålla med Jarle här faktiskt, ta med dig knäckebröd och brudar över pölen! Kanadensiskor är väl inte kända för att vara så vansinnigt tvålfagra direkt. Eller?

I whistler (och i alla andra större orter) lär det väl dock vara rulleans på fruntimmerna, vilket bör öka chanserna för att påträffa en.

Det som talar för att hålla sig i norden (eller i Anton) är ju just att andelen svenskar man stöter på är högre (vilket underförstått innebär generellt sett snyggare brudar).
Det som talar för att ändå fara över atlanten är att flertalet skandinaviska fruntimmer blir betydligt lösare på foten när de lämnar rikets gräns. (Detta är vetenskaplig fakta och inte en myt, åk till sunny beach och kolla...)
Särskilt lösa på foten är telemarksbrudarna, av många skäl...

Brudar i Kanada!
Nojlas sa:
Får hålla med Jarle här faktiskt, ta med dig knäckebröd och brudar över pölen! Kanadensiskor är väl inte kända för att vara så vansinnigt tvålfagra direkt. Eller?

I whistler (och i alla andra större orter) lär det väl dock vara rulleans på fruntimmerna, vilket bör öka chanserna för att påträffa en.

Det som talar för att hålla sig i norden (eller i Anton) är ju just att andelen svenskar man stöter på är högre (vilket underförstått innebär generellt sett snyggare brudar).
Det som talar för att ändå fara över atlanten är att flertalet skandinaviska fruntimmer blir betydligt lösare på foten när de lämnar rikets gräns. (Detta är vetenskaplig fakta och inte en myt, åk till sunny beach och kolla...)
Det som också är vetenskaplig fakta är att skandinaviska fruntimmer fullkomligt ignorerar skandinaviska mantimmer utanför rikets gräns. Så det gör ju ekvationen knepig igen...

Brudar i Kanada!
evil sa:
Nojlas sa:

Det som också är vetenskaplig fakta är att skandinaviska fruntimmer fullkomligt ignorerar skandinaviska mantimmer utanför rikets gräns. Så det gör ju ekvationen knepig igen...
"Bonjour, madame, Comment vas-tu ?" Funkar som öppningsfras, sen kör man vidare på fejkad knagglig engelska. (Är hon en baddare på franska sitter man dock i skiten, men det är ett annat problem det...)

Senast ändrad:
Brudar i Kanada!
Nojlas sa:
Precis! Och visar det sig att utbudet är bra kan man ju alltid skänka den medtagna underhållningen till en grizzlybjörn eller helt enkelt släppa den fri igen? ;)

Brudar i Kanada!
Hört att det finns endel villiga WT-chicks där nere, så är väl bara att glida förbi valfri trailerpark!

Brudar i Kanada!
vilken härligt värd diskussion!!! i liiiiiiiiiike!

2 asheta brudar (ja, bl.a. jag) kommer antagligen befinna sig i nelson i vinter... hett tips!

Brudar i Kanada!
Nojlas sa:
evil sa:
Nojlas sa:

"Bonjour, madame, Comment vas-tu ?" Funkar som öppningsfras, sen kör man vidare på fejkad knagglig engelska. (Är hon en baddare på franska sitter man dock i skiten, men det är ett annat problem det...)
Haha. En polare doppade en tjej från tv4 när dom va i frankrike. Dom pratade engelska med varandra från början till slut...

Brudar i Kanada!
Kanada, precis som resten av icke-Norden är mindre jämställt. Därför är det mycket färre tjejer som håller på med skidåkning där. Alltså få brudar i skidområdena.

Nojlas sa:
Kan man få höra dem?
Telistjejer är väl generellt ganska fula, är det därför?

Brudar i Kanada!
TellyHelly sa:
Kanada, precis som resten av icke-Norden är mindre jämställt. Därför är det mycket färre tjejer som håller på med skidåkning där. Alltså få brudar i skidområdena.

Nojlas sa:
Kan man få höra dem?
Telistjejer är väl generellt ganska fula, är det därför?
Hahaha, åh nojlas.. där satt den!

Brudar i Kanada!
TellyHelly uppfattade du verkligen inte skämtet på riktigt? dagens skratt! haha

Utbudet på brudar i Kanada är bättre än i USA iaf enligt egna erfarenheter(bott där 2 år, dock i Toronto). Dessutom är det kanadensiska samhället ungefär lika jämnställt som det svenska så jag vet inte om teorin om jämnställdhet skulle påverka utbudet på tjejer i Whistler, tvivlar på det. Men 4-5 månader utan svenska brudar är väl iaf värt det om man åker till Kanada o pumpar lite puder? Om det nu inte funkar får du väl gå lös på grey goose o dra på dig "beer-goggles" o ragga upp nån smått överviktig nordamerikansk pärla! Lycka till!

Brudar i Kanada!
Jag hoppas verkligen att det finns ordentligt virke i Kanada, speciellt Whistler. Med tanke på att det finns en del svenskar och andra nordbor där så finns det ju i alla fall en teoretiskt chans att man hittar en "hotty"!

Men alla kanadensiskor kan väl knappast vara fula? Eller är det lika genetiskt för dom att vara fula som det är för oss svenskar att vara snygga? Detta ämnet tåls att utforskas. Kommer med en mer klar och utvecklad analys efter att jag spenderat tid i Whistler kommande vinter.

Brudar i Kanada!
OskarHolmblad: bara för att man inte är en "hottie" så är inte det samma sak som att man är ful. Alla bilar som inte kostar som en Bugatti Veyron är inte billiga för det, och berg mindre än K2 och Everest kan fortfarande vara stora.

Brudar i Kanada!
skoja vägra lyssna på någon som vet hur det är här. jag sa det innan och jag säger det igen: klubba säl eller om du hittar en hottie, slåss med projibbers innan det är din tur. normal ratio på klubb är 90/10 killar/tjejer 80/20 om du har tur... men hej, vad vet jag, jag har ju bara varit här denna säsongen.

Brudar i Kanada!
balanselius sa:
OskarHolmblad: bara för att man inte är en "hottie" så är inte det samma sak som att man är ful. Alla bilar som inte kostar som en Bugatti Veyron är inte billiga för det, och berg mindre än K2 och Everest kan fortfarande vara stora.
Haha, vad vet du om vad jag rankar som en hottie? Jag kanske tycker att alla som inte är hotties är fula, men det beror väl på vad man anser vara en hottie. Men bra att du representerar det universala som gäller för alla då!

Brudar i Kanada!
OskarHolmblad sa:
balanselius sa:
Haha, vad vet du om vad jag rankar som en hottie? Jag kanske tycker att alla som inte är hotties är fula, men det beror väl på vad man anser vara en hottie. Men bra att du representerar det universala som gäller för alla då!
Har ingen aning om vad du gillar och det är ointressant, reagerade på ditt sätt att se enbart snygg eller ful, inget mittemellan vilket i mina ögon är absurt, finns ingen ljummen mat enbart skållhet eller iskall...

Brudar i Kanada!
balanselius sa:
OskarHolmblad sa:
balanselius sa:
Har ingen aning om vad du gillar och det är ointressant, reagerade på ditt sätt att se enbart snygg eller ful, inget mittemellan vilket i mina ögon är absurt, finns ingen ljummen mat enbart skållhet eller iskall...
Du verkar inte vara särskilt smart så jag ska förklara i väldigt simpla termer.

Jag anser att en "hottie" är en tjej som ser bra ut. Därmed inte sagt att en hottie måste ha 10/10 på min skala, utan en hottie kan likaväl ha 6/10. Hottie är således ett rättså brett begrepp i min värld? Förstår du nu?

Brudar i Kanada!
Oskar: jag har förstått hela tiden, det är fortfarande en dikotomi det är problemet. Världen är inte svart eller vit. Ingen ide att diskutera det här vidare jag är nog för osmart för ditt enorma intellekt...

Brudar i Kanada!
Du menar alltså att jag fortfarande ser svart eller vitt? Jag menar bara att jag har en stor och väldigt innefattande grå nyans av snygghet som innebär att alla som inte är fula är mer eller mindre hotties.

Du verkar ha en trend här på freeride att hacka på någon som är hälften så gammal och sen avsluta diskussionen med att påstå att ditt intellekt inte räcker till. Med tanke på att du använder termer som dikotomi så har du nog en del innaför pannloben ändå.

Brudar i Kanada!
OK, det här har inte ett dugg att göra med brudar i Kanada (förlåt!) men jeg skulle bare vilja säga att vi behöver flera svenska tjejer på norska berg! ;)

För svenska tjejer är bara dom besta! (Vilket säger rätt mycket, då dom norska tjejerna är av världsklass!)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp