Bruna SkalBrallor?

Barricades

Ny medlem
Bruna SkalBrallor?
Har kollat runt lite efter ett par bruna skalbyxor. Verkar vara förbannat svårt att hitta i år! Vet någon om det finns något märke som har ett par i sin kollektion i år?

Bruna SkalBrallor?
Helly Hansens Skalplagg tycker jag har gjort en djupdykning. Från att varit riktigt bra för några år sedan har de gått helt mot street hållet och skitit helt i funktion.

Kollade på Burton, men glömde att säga att jag åker skidor, blir lite för bagy.

Bruna SkalBrallor?
hörru barricades. nu tycker jag du har jävligt fel. förut va kläderna asmesiga, utan någon design alls. dåliga också.
tex logan stället är framtaget av deras team, och jag tror faktiskt att de vet vad de håller på med.

haha, så man kan inte ha baggy om man åker skis? soooft

Bruna SkalBrallor?
eEVEZ: Man kan helt klart ha baggy när man åker skidor...bara att jag inte gillar det. Helly's nya chefdesigner som kom från Peak har gjort mycket för deras design, dom är snyggare helt klart...men om man vill ha funktion också så har de blivit svagare för mina behov, iaf i skal segmentet.

Bruna SkalBrallor?
Barricades sa:
Helly Hansens Skalplagg tycker jag har gjort en djupdykning. Från att varit riktigt bra för några år sedan har de gått helt mot street hållet och skitit helt i funktion.
Helt rätt, förut hade Helly kvalitet men nu är det fan bara skitsaker.
Jag köpte en Hellyhansen jacka som blixtlåset gick sönder på. Fick en ny 3 ggr men ÄNDÅ gick det alltid sönder. Det var ett fult och ofunktionellt blixtlås som gick som en oval. SKIT!

Bruna SkalBrallor?
Helly flyttade hela sin utvecklingsavdelning från Seattle till Norge för något år sedan. Det tar kanske ett tag att bygga upp ny kompetens.

Kollade på Bergans och äver Peak Performance skalbrollor i brunt i helgen. Både dessa verkar riktigt schyssta. Tack för alla tips!

Bruna SkalBrallor?
Man har jo crusader pantsen fra Sweet. Brun med røde zippers. Jævlig digg bukse det. Synd at siden deres sweet.no ikke er oppdatert med bilder på teknisk bekledning bare, bare skisser ennå

Senast ändrad:
Bruna SkalBrallor?
crusadern i brunt har väl iallafall vita detaljer vad jag vet?
Såg den live förra veckan och då var det åtminstone vita detaljer och inte det minsta rött.. Men jag kanske har fel? Såg nu att på sweet´s hemsida är det röda detaljer, men som jag minns det är det vitt och inte rött..
Kanske finns båda delar..
Går lös på 3k om jag inte missminner mig, 3 lagers gore-tex skalbyxa.. Vill säga att det är lite fodring i den men inte speciellt mycket..

Senast ändrad:
Bruna SkalBrallor?
jeg tror du har sett på den prowler buksen henrik, den + den lady buksen har hvite detaljer, crusaderen har rødt

Bruna SkalBrallor?
Barricades sa:
eEVEZ: Man kan helt klart ha baggy när man åker skidor...bara att jag inte gillar det. Helly's nya chefdesigner som kom från Peak har gjort mycket för deras design, dom är snyggare helt klart...men om man vill ha funktion också så har de blivit svagare för mina behov, iaf i skal segmentet.
inte baggy :S??? de e ju de enda som gäller! :P sser så jävla fult ut när nån kommer i en jacka som går precis till midjan. å byxor som inte hänger lite!

de e va ja tycker iallaf

Snödjup

Tillbaka
Topp