brutna ben?

brutna ben?
ja vaffan nu hare hänt igen! Påkörd av en porsche i genéve. bruten handled skrubbsår och ett par dieseljeans åt he. börjar bli gammal. måste hitta snö, betydligt säkrare än metropoler. vaddå full? jag? ähhhh

brutna ben?
jag har 4 brott i armen men har bara brytit den vid 2 tillfällen.... sen förra säsongen så bröt jag sammanlagt 6 revben och ett nyckelben, sen så har jag brytit näsbenet med

brutna ben?
armbågen 2 ggr
handlederna 2 ggr
pajat ledband i knät 1 ggn
hjärnskakning 3 ggr olika hårt
mitt nyckelben ligger snett
skadade hälsenan en gång :D :ppP

brutna ben?
kanske 10 hjärnskakningar och sytt i huvet kanske 7 gånger tror jag, var inte långt if¨ån skalbenet senaste gången.. aldrig brutit nånting förutom en liten fraktur i tummen. men jag har fått dom där hjärnskakningarna typ under fritiden och några gånger, men har alltid hjälm när jag åker skider. de är inte coolt att köra utan hjälm bara ¨dumt och inte coolt

brutna ben?
Vad fan gör ni som brutit så mycket?
Har åkt skidor i mer än 20 år(i elak terräng men ingen jibbing) och tävlat och tränat fullkontakt kampsport i 20 år och inget brutet eller ens stukat, endast blåmärken. Så är ni klantiga eller satsar (för) hårt hela tiden?

brutna ben?
balanselius sa:
Vad fan gör ni som brutit så mycket?
Har åkt skidor i mer än 20 år(i elak terräng men ingen jibbing) och tävlat och tränat fullkontakt kampsport i 20 år och inget brutet eller ens stukat, endast blåmärken. Så är ni klantiga eller satsar (för) hårt hela tiden?
Fraktur i hälben, båtben * 2, ledband i knä avslitet och menisk söndertrasad.
Go big or go home...

På din tid drack man mjölk till allting, nu dricks det cola och red bull.

Senast ändrad:
brutna ben?
Gafferx sa:
men va f-n kidz
lite skryt igen då

-82 lårben, svanskota, spricka i bäckenet, hjärnskning gipsvagga + sträck 7,5 mån
-83-87 lite brutna fingrar å sån skit, mellanben i foten (löpning, löjligt!) no big deal
-88 "luftwaffeuppdrag" 3 revben punkterad lunga och nyckelben höger sida
-90 Hjärnskakning, knäckt käkled, inte så jävla ffffarligt...
-91 dislokationer i ländkotorna ont så jävla ont
-92 vanligt jävla underben i prydligt spiralbrott baggis och korsbanden i smma knä operation rehab
-96 snösyning igen, spräckt mjälte, karftigt blodtryckfall, inre blödningar, dislokationer i ryggen, lätt puchdrunk igen, överkäkens snyggaste tänder ryker
-00 freak accident handen i en kabindörr dörren höll men inte tumleden otroligt
-02 ryggskott efter snösyning, skärsår i vaden
-03 mja, fan här hände inget faktiskt men kontor är rätt ofarliga
-04 .."sessången" är inte slut än men man är lugn nuförtiden

...en bit kvar little dudes
coolt.....coolt

brutna ben?
hej! jag bröt mitt vänstra ben på studsmatta det var så illa så benpiperna stack rakt ut skit ont gjorde det men jag var tvungen att operera mig 3 gånger. det tog 10 veckor att va av med gipset surt som fan. halva min arm har jag ingen känsel i så det är obehagligt :D // pontus:P

Tillbaka
Topp