bubbelibubb

joper

Ny medlem
bubbelibubb
Hej.
Tänkte bara höra om de e nån som redan e i Chamonix som kunde berätta lite om snöläge osv. Blev lite lessen när jag kolla på en webcam å såg att det va lika grönt i Cham som i Halmstad...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp