Hasse_Lindborg
Aktiv medlem
Buggar vid senaste uppdateringen
Instämmer med Jonathan om färgen den ljusblå suger fett. JAg kör senaste firefox i mac..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska det vara fixat. CSS:en är uppdaterad så troligtvis måste ni tömma cachen i webbläsaren innan det blir rätt.Nojlas sa:En bugg till:
Annonserna ser lite konstiga ut. Lite bilder här, lite text där...
mm funkar fint efter tömd cachejohan sa:Nu ska det vara fixat. CSS:en är uppdaterad så troligtvis måste ni tömma cachen i webbläsaren innan det blir rätt.Nojlas sa:En bugg till:
Annonserna ser lite konstiga ut. Lite bilder här, lite text där...
Japp jag upptäckte det. Skriva upp det på min att-göra-listaAlex_Sverin sa:när man går in i en persons fotoalbum och vill bläddra bland personens bilder så hamnar man bara i de stora fotoalbumet och bläddrar mellan alla bilder i den kategorin bilden klickade upp från början låg i.
hoppas du förstår, annars får du prova att göra de själv så borde du märka?
Sådär nu ska det fungera igen.RasmusHenriksson sa:Man kan inte se på kompislistan vilka som är inloggade![]()
du har inte kommenterat någonting kring färgen på texten som jag och hasse påpekade? inte heller angående faktumet att man inte kan hoppa till senast skrivna post när man browsar forumet.. är det något du kan fixa snart?johan sa:Sådär nu ska det fungera igen.RasmusHenriksson sa:Man kan inte se på kompislistan vilka som är inloggade![]()
Använder Mozilla Firefox version 3.6CHjalmeby sa:
Jag jobbar så fort jag kan =) Färgen ska ändras så det går att skilja på besökta inlägg och andra.jonathan_chips sa:du har inte kommenterat någonting kring färgen på texten som jag och hasse påpekade? inte heller angående faktumet att man inte kan hoppa till senast skrivna post när man browsar forumet.. är det något du kan fixa snart?
okok, tack för svar.johan sa:Jag jobbar så fort jag kan =) Färgen ska ändras så det går att skilja på besökta inlägg och andra.jonathan_chips sa:du har inte kommenterat någonting kring färgen på texten som jag och hasse påpekade? inte heller angående faktumet att man inte kan hoppa till senast skrivna post när man browsar forumet.. är det något du kan fixa snart?
Klicka på klockslaget/datumet i kolumnen senaste så kommer du till senaste svaret. Precis som förutom men nu är datumet länkat istället.
Jag har precis lagt in en ny funktion så att man själva kan välja om smileys ska visas som bilder eller inte.Martiiin sa:smileysarna funkar inte:|
:D:o
:/:P:lol:
![]()
Läste du inte inlägget jag skrev precis innan ditt?alexandder sa:Tycker de blev mycket sämre nu och smileysarna i forumet måste vara ett skämt?
precis det e stört jobbig! ändra mot någon bättre färg med mer kontrasterjonathan_chips sa:För mig som använder senaste versionen utav safari så verkar färgschemat på texter var ändrat? det jag tänker främst på då är typ på startsidan där det mesta är typ ljusblått vilket inte är allt för skönt. Mer kontraster? detsamma gäller när man är inne i någon tråd då är medlemsnamnen samt citatknappen av samma färg. Kort sagt alla klickbara features med "normalt" typsnitt har den färgen..
ich habe firefox, dock vet jag inte om det är 3.6 men antar det, och det fungerarCHjalmeby sa:Funkar inte videoklippen till firefox 3.6? testade med Internet Explorer o då funkade det...
Surt att de inte funkar för mig då :Spege sa:ich habe firefox, dock vet jag inte om det är 3.6 men antar det, och det fungerarCHjalmeby sa:Funkar inte videoklippen till firefox 3.6? testade med Internet Explorer o då funkade det...![]()
Nån inställning som är galen kanske?CHjalmeby sa:Funkar inte videoklippen till firefox 3.6? testade med Internet Explorer o då funkade det...
Kanske, men de laddar ju? ser ut såhär..GOS sa:Nån inställning som är galen kanske?CHjalmeby sa:Funkar inte videoklippen till firefox 3.6? testade med Internet Explorer o då funkade det...
Verkar riktigt mysko..CHjalmeby sa:Kanske, men de laddar ju? ser ut såhär..GOS sa:Nån inställning som är galen kanske?CHjalmeby sa:Funkar inte videoklippen till firefox 3.6? testade med Internet Explorer o då funkade det...
https://www.freeride.se/photo/view.php?id=95418
Edit: Freeride tv funkar.. de är bara videoklippen som skiter sig :S
Sådär nu ska det fungera igen.ovashoot sa:går inte att lägga betyg på filmer.
Nu är färgskillnaden tillbaka. Obesökta trådar har en mörkblåfärg och redan besökta har en ljusare blåfärg.DHjellum sa:trådarna men redan har tryckt på är inte rubrik texten i en annan färg eller ska det inte vara så?
Nu ska den buggen vara fixad.felix sa:BUGG
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=69224
När man gör en tråd och använder citationstecken (") blir det snedstreck bredvid :lol:
Han har skrivit upp det på sin att göra lista.Olsson92 sa:Något med fotofuktionen är uppfuckat
När man kollar på bilder från en person så hoppar man till allmänna bilder...