Buggar vid senaste uppdateringen

En till sak, när man browsar forumet så finns det ingen knapp längst ut till höger för att hoppa till senast skrivna inlägg eller bläddra bland sidorna.

när man går in i en persons fotoalbum och vill bläddra bland personens bilder så hamnar man bara i de stora fotoalbumet och bläddrar mellan alla bilder i den kategorin bilden klickade upp från början låg i.
hoppas du förstår, annars får du prova att göra de själv så borde du märka?

Alex_Sverin sa:
när man går in i en persons fotoalbum och vill bläddra bland personens bilder så hamnar man bara i de stora fotoalbumet och bläddrar mellan alla bilder i den kategorin bilden klickade upp från början låg i.
hoppas du förstår, annars får du prova att göra de själv så borde du märka?
Japp jag upptäckte det. Skriva upp det på min att-göra-lista

Det finns ett flertal videoklipp där raten har fallit bort på översiktssidan (alltså direkt under Foto & Video/Videoklipp) dock inte när man klickar på själva filmen för att kolla på den. Under Topplistan har alla rates fallit bort och den som ligger 1a just nu (wallisch_famous) går inte att titta på. Får bara upp en tom vit sida när jag tycker på den. Kör senaste versionen av IE.

Har ändrat så ett videoklipp måste ha 5 röster för att ett betyg ska visas på översikt. Men det går bra att se betyg som du skriver när man klickar in på själv filmen.

Under topplistan har vi inte haft betyg (sedan ganska länge) bara placering.

Nu ska toppfilmen gå att visa igen. Hade blivit något fel där.

johan sa:
RasmusHenriksson sa:
Man kan inte se på kompislistan vilka som är inloggade:(
Sådär nu ska det fungera igen.
du har inte kommenterat någonting kring färgen på texten som jag och hasse påpekade? inte heller angående faktumet att man inte kan hoppa till senast skrivna post när man browsar forumet.. är det något du kan fixa snart?

Jag kan inte kolla på några videoklipp, men kan kolla på freeride tv!

CHjalmeby sa:
view.php
Använder Mozilla Firefox version 3.6

Senast ändrad:
jonathan_chips sa:
du har inte kommenterat någonting kring färgen på texten som jag och hasse påpekade? inte heller angående faktumet att man inte kan hoppa till senast skrivna post när man browsar forumet.. är det något du kan fixa snart?
Jag jobbar så fort jag kan =) Färgen ska ändras så det går att skilja på besökta inlägg och andra.
Klicka på klockslaget/datumet i kolumnen senaste så kommer du till senaste svaret. Precis som förutom men nu är datumet länkat istället.

johan sa:
jonathan_chips sa:
Jag jobbar så fort jag kan =) Färgen ska ändras så det går att skilja på besökta inlägg och andra.
Klicka på klockslaget/datumet i kolumnen senaste så kommer du till senaste svaret. Precis som förutom men nu är datumet länkat istället.
okok, tack för svar.

Vart ifrån kom "wallisch_famous". Man har inte sett den på topplistan på ett tag och direkt efter uppdateringen hade den 9.32 i betyg. Har ni gjort något med röstsystemet? Känns lite konstigt.

Varför uppdatering när allt var så bra innan?
Tycker de blev mycket sämre nu och smileysarna i forumet måste vara ett skämt?

Uppdatera så man kan citera i videoklippen och ha som det var innan.

Senast ändrad:
ni har ju sprängt fotoalbumen? man kommer ju inte vidare till nästa bild när man klickar på den bilden man är på, man verkar komma vidare till nästa bild inom samma kategori.

Alla trådar ser redan "lästa" ut för mig pga den ljusblåa tonen på dom. Det var fint förut då man faktiskt var med på vilka trådar man har klickat på. Kör Chrome i mac

jonathan_chips sa:
För mig som använder senaste versionen utav safari så verkar färgschemat på texter var ändrat? det jag tänker främst på då är typ på startsidan där det mesta är typ ljusblått vilket inte är allt för skönt. Mer kontraster? detsamma gäller när man är inne i någon tråd då är medlemsnamnen samt citatknappen av samma färg. Kort sagt alla klickbara features med "normalt" typsnitt har den färgen..
precis det e stört jobbig! ändra mot någon bättre färg med mer kontraster:)

DHjellum sa:
trådarna men redan har tryckt på är inte rubrik texten i en annan färg eller ska det inte vara så?
Nu är färgskillnaden tillbaka. Obesökta trådar har en mörkblåfärg och redan besökta har en ljusare blåfärg.

Den gamla CSS filen som innehåller färgerna kan vara cachad på din dator så du måste tömma cachen.

Den rullande bilden på förstasidan blir förskjuten i chrome, och man ser inte hela bilden.
Funkar fint i IE dock.

bara för mig det inte står någon kategori på videoklippen som laddas upp?

Senast ändrad:
Fotofunktionen är helt fuckad. När man klickar på nästa får man inte se fler bilder av den användaren utan det hoppar till en helt random profil.

Något med fotofuktionen är uppfuckat
När man kollar på bilder från en person så hoppar man till allmänna bilder...

Tillbaka
Topp