Bumma i St Anton!!

Tobbe_J

Ny medlem
Bumma i St Anton!!
Tja! Jag och en polare tänkte dra ner till St Anton och bumma i vinter. Vi Sticker i början på december. Jag undrar om någon har tips på hur man fixar jobb och tak över huvdet. Är det någon som har några bra tips eller som själv tänker åka till St Anton, så hör av er...

Bumma i St Anton!!
Jag ska oxå till St Anton!Har fixat jobb och boende. Skicakde ansökan och fick komma och träffa ägarna till Kray K. därnere. Maila hotell och retsauranger, eller ring! Vet att de söker hotellstäderksa på Hotell Manfred...Syns kanske därnere! /Maria

Bumma i St Anton!!
Tjena!
vad bra, för att jag och en polare ska också ner till St. Anton och bumma, ska bli överfett! ser framemot allt.. men vårt problem, liksom grabbarnas (som skrev det första inlägget) är att vi inte har nåt boende ännu, och jobb har vi inte hellre.. men allt sånt löser sig.. bara man tar tag i det med mail och telefon

Kan ni prata tyska ? det kan ju inte jag, i alla fall inte bra och det tror jag är ett stort minus.. Men man kan ju alltid städa på ett hotell.. =)

hör av er om ni hittar nåt boende så lovar jag göra detsamma!

Vi hörs!
/Martin

Bumma i St Anton!!
Tja, vi är två grabbar som också lurar på Stanton. Vi har varken boende eller jobb, men är gärna med och delar boende med er. Mejla så kan vi diskutera.
//H

Bumma i St Anton!!
Hej jag skall också ner till St:anton i vinter, vi har tänkt att åka ner lite innan jul. Vet ännu inte om vi blir 1 ( jag ) eller kanske 4 st. Men är det någon som har förslag ang boende så skulle jag bli jätteglad. Vi som i sådant fall åker är mellan 22 -26 år och delar gärna boende med några andra.
Så har någon förslag eller om någon vill dela så slå gärna mig en signal på 0733-509005.

Hälsningar
Oskar

Bumma i St Anton!!
Hej!
Hade också tänkt att åka mycket skidor i vinter, och det lutar åt St Anton. Letar framför allt boende, men tips om jobb mottages gladligen.
Jag vet inte när jag kan åka än, blir antagligen inte förrän mitten på januari.

Hör gärna av er!

/Fredrik

Bumma i St Anton!!
Jag ska Oxå ner till St. Anton i vinter. Fett ska det bli.
Jag har en fråga till alla tänker åka ner: Hur mycket pengar beräknar ni att ni ska ha med er?
Själv kan jag nog få ihop 30k.
Jag vet inte om jag ska jobba heller, nån som vet hur man klarar sig utan ett jobb?

Bumma i St Anton!!
....som alla andra så ska även jag, och två kompisar, ner till St Anton i vinter.... och vi har, som alla andra, inte heller lyckats att hitta nåt tak över huvudet ...än!!! Men det kommer att ordna sig!!! Annars får man väl tälta, det kan väl inte va så himla farligt..eller?!? Om jag räknade rätt så är det alltså ca tio personer som letar boende i St Anton för tillfället... Det är väl bara för nån att fixa en stor villa, så är ju allting klart!!!! Bra, då säger vi så...

Ha det gott så ses vi i baren..!!!

//BBB

Bumma i St Anton!!
Ännu en som tänkte pallra sig ned tillsammans med enbart sina skidor som sällskap. Annat sällskap tänktes införskaffas därnere...
Har precis som "alla ni andra" inte lyckats fixa bostad..Men om ni hittar nåt..så hör gärna av er..så gör jag detsamma.

Annars ses vi säkert därnere ändå...=)

Bumma i St Anton!!
Hej!

Jag var och bumma i st anton förra vintern, och jag kan säga att ni har gjort ett bra val när det gäller alport. Däremot så är det en väldigt populärt ställe att åka til så boende och jobb för hela säsongen är inte helt lätt att få om man inte är nere i god tid. MEN det finns många affärer som har skidtillbehör och skidor som behöver mycket hjälp och det är bra om man är från sverige det gillar dom där nere.
Lycka till!
Hälsingar en före detta st anton skibum

Tillbaka
Topp