Bra, då blir jag den 4:e då! Hoppas ingen hann för mig nu. Åker både skidor och bräda.thobie sa:om ni är 2 st då är vi 3 st sammanlagt nu.. och då behöver vi bara en till..
är vi 4 st kostar boendet 21125kr/ person.. för hela säsongen från 1 dec
lägenheten ligger precis vid backen 5m från liften typ..