Bummarkamrater sökes! gärna bräda- jibb

• Trådstartare Trådstartare jorre
  • Start datum Start datum
J

jorre

Guest
Hejsan, jag är väldigt sugen på att dra ner till alperna (typ livignio/les 2 alps/st anton, möjligtvis dra till kanada, spelar inte såå stor roll) men har inga polare att åka med, så är ute efter någon/några att åka ner med och styra upp boende osvosv

Jag åker bräda, vill åka en del park, självklart puder om det finns, och kanske festa ibland, så om liknande intressen finns så är det väl en fördel, men det e ju inte nödvändigt.

hoppas folk svarar

fridens!

tjenare, jag är på!
åker bräda, vill gärna till nåt ställe med en kul park, tänkte nångång i dec/jan till april typ
msn:a så kan vi försöka styra upp nånting
tattycastle@hotmail.com
ha d!

coolt med lite jibbande bräd åkare! är med sugen på att sässonga lite kan ju alltid adda min msn med med gustav_enblom@hotmail.com
höres

jag har samma sits. Är med jävlig sugen på en säsong, spelar ingen roll vart abra jag får åka! Alla polarna har sina äckliga brudar som dem är"bundna" till:) så bara jag esom e man nog att styra upp så det inte blir något tofflande utan en go säsong ist:) adda mig med fall ni e sugna så kanske vi kan styra något tååågetha?

ciaaaaao

tja jag e på! bräda park puder o fest så e jag belåten. mitt förslag som tillgodoser allt det är ischgl, sen när säsongen där e slut kanske dra vidare till les 2 alps sommar park.
vore grymt o dela boende med några man kommer hänga mycket i backen med o såå

uppar

adda mig på msn sclic_02@hotmail.com om ni har boende nånstanns eller om ni är sugna på livigno!

jag sitter i samma sits. Åker bräda och vill till något bra ställe i österrike som har bra park, puder och fest. Är inne på att dra till mayerhofen, parken verkar ju grym. Fast vet inte om det är så många säsongare där. Hör av er om någon är sugen eller vet något annat bra ställe. /Johan

alltså varför drar alla till alperna? finns det verkligen bra parker där? vi va i usa förra året å dör e ju parkerna grymma å ås e allt biligt!! men alperna kanskeoxå e bra??? nån som sitter inne på info? adda mig på msn min_jumper@msn.com

vi e inne på keystone lr park city usa, men letar folk å åka me. vill ha park å puder. inget bestämt än, öppna för förslag. hade!

Tillbaka
Topp