Resekompisar till säsong i alperna (jan-april)

xudeus

Medlem
Resekompisar till säsong i alperna (jan-april)
Tjenare! Kille på 19 år som tänker dra ner till alperna i början av januari och stanna fram tills någon gång i april och letar därför efter folk som tänkt i samma banor! På schemat står självklart skidåkningen men lite fest går ju alltid att klämma in ;) Jobb tänker jag nog skippa helt, möjligtvis att jag jobbar lite från datorn i lägenheten/stugan men det blir förmodligen inget jobb i "byn" för min del.

Det är första gången jag drar ner är därför inte säker på vilken ort jag vill åka till så är öppen för förslag (har några orter i bakhuvudet). Åker själv gärna både offpist och pist tänkte också köpa mig ett par bindningar som möjliggör turåkning så kommer förhoppningsvis även gå några turer :)

Så, har du liknande skidintressen och behöver någon att bo/åka skidor med? Skicka ett PM eller skriv här i tråden så kan vi snacka mer! Mail samt facebook finns även länkat i min profil ifall du skulle föredra att snacka där :)

btw, är ganska flexibel gällande datumen jag åker ner/hem så låt dig inte avskräckas av dem ;) (Tänker åka ner som tidigast någon gång i januari, när i januari spelar dock mindre roll).

/Joel

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp