Bungyjump!

Airstyle

Ny medlem
Bungyjump!
Tja, finns det några bungyjump-möjligheter i Stockholm eller däromkring?? jag har letat överallt, på nätet å telefonkatalogen, och det måste ju finnas nån klubb nånstans! är det någon som vet någonting om detta?? jag är sugen på att testa!! det behöver inte ligga i stockholm heller, bara det är på ett bra ställe och nogorlunda säkert!

/Andreas

Bungyjump!
Säger bara SKARA SOMMARLAND!!! 80 meter och duger gott å väl att testa hoppa. Det är riktigt skönt faktiskt, ska köra ett hopp nu i sommar igen.

Bungyjump!
Säger bara Eriksbergs kranen i Göteborg. 85 meter, sägs vara nordens högsta. Har öppet på lördagar och söndagar.. Kostar 450 kronor att hoppa

//Daniel Kjörling

Bungyjump!
Har ni ingen festival eller dylikt som kommer till sthlm eller trakterna omkring i sommar, där du då kan hoppa. Var i sundsvall på gatufesten i helgen, där fanns en på 80 m. Här i umeå tidigare i somras fanns en på Umeåfesten som var drygt 60 tror jag. Kolla upp det oxå.

/Malin

Bungyjump!
nä, ingen festival med bungyjump vad jag vet..:( men jag drar mig lite för hoppa från nån tillfälligt uppställd kran också, känns lite halvt riskabelt. på vattenfestivalen gick ju en snubbes lina av och han föll i vattnet, bröt massa ben, inte bra...

Bungyjump!
Jag såg en stackare (tjej) dråsa i vattnet från en tillfällig kran vid Grönan i Stockholm för några år sedan. Sen dess har jag kännt "sådär" inför att hoppa men jag tror nog att jag ska våga mig på det nån dag.

Bungyjump!
ouch... d kan ju inte sett så trevligt ut! jag har hört om henne också, jag tror hon ljög om sin vikt, då får man ju skylla sig själv lite...
men du ska ju inte balla att hoppa, det är ju pga av riskerna som det är spännande ju!

Bungyjump!
Vissa år har dom haft bungyjump från en lyftkran som dom ställer på parkeringsplatsen vid Allmänna Gränd utanför Grönan. Vet inte om dom har den i år men det är nog hetaste tipset om det ska vara centralt.

Bungyjump!
I slutet av 90-talet var det halvseriöst företag som hade en 65-meterskran vid Grönan. Billigt var det, 1 000kr för 10 hopp. Fanken va` man hoppade, kul var det...

Bungyjump!
hej hej!
är det någon som vet om ereiksberg har nån hemsida om deras bungyjump eller är det någon som har ett telefonnummer dit
tack på förhand.

Bungyjump!
Jag har en film där det är några snubbar som hoppar ifrån albybron med hemmagjord bungylina. Haha, fett coolt, men linan var lite för lång så han flög ner vattnet. =D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp