Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu kanske jag är petig men har du en Doughboy eller en Grocer? Eller finns det ett mellanting? Det gjorde ju faktiskt ett mellanting mellan Litigator (172) och Emma Peel (160) för 10 år sedan och kallade den Emmagator (166) så de kanske har gjort nån limiterad upplaga på 185 och kallat den Growboy. Inte omöjligt när det gäller Lib-Tech.mgbgt66 sa:Det blev ett par Cartel storlek medium. Passar fint till mina boots i storlek 42,5 och 43. Burton respektive Sims. Ett par Rosa Cartel blir fint på min gamla Lib Tech Growboy som forfarande är oanvänd...Puder tack!
Helt ok att vara petig... Den heter faktiskt Growboy. Om jag inte minns fel så är det nog en 03/04 och ett mellanting mellan Grocer och Doughboy Shredder. Jag tror den är 193 lång. Kan kolla i garaget senare idag. Jag har drömt om en Lib Tech Longboard länge och "fyndade" den här på engelska e-bay för några år sedan. Frakten hem var hmmm..."intressant"...Den är jävligt snygg iaf och borde hänga i vardagsrummet tillsammans med min G-spot David Hedman.Doughboy sa:Nu kanske jag är petig men har du en Doughboy eller en Grocer? Eller finns det ett mellanting? Det gjorde ju faktiskt ett mellanting mellan Litigator (172) och Emma Peel (160) för 10 år sedan och kallade den Emmagator (166) så de kanske har gjort nån limiterad upplaga på 185 och kallat den Growboy. Inte omöjligt när det gäller Lib-Tech.
I vilket fall som helst så sitter du på en raritet. När Grocer eller Doughboy kommer ut på E-Bay då och då så blir de alltid svindyra.
Det ringde en liten, liten klocka bak i huvudet att den kanske hette så, men jag var så nyfiken så jag kände mig tvungen att fråga. Det var nog så att de minskade längden från 200 till 193 och kände att de ville hitta på ett skojigt namn. Förr i tiden har ju Grocer alltid varit 186 och Doughboy 200 så 193 blir ju faktiskt mitt emellan.mgbgt66 sa:Helt ok att vara petig... Den heter faktiskt Growboy. Om jag inte minns fel så är det nog en 03/04 och ett mellanting mellan Grocer och Doughboy Shredder. Jag tror den är 193 lång. Kan kolla i garaget senare idag. Jag har drömt om en Lib Tech Longboard länge och "fyndade" den här på engelska e-bay för några år sedan. Frakten hem var hmmm..."intressant"...Den är jävligt snygg iaf och borde hänga i vardagsrummet tillsammans med min G-spot David Hedman.