Burton Blunt Burton Cartel (((LÄS)))

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Blayquiz

Medlem
Hejsan. Har en burton bunt 07 använd högst 10ggr och då menar ja högst 10ggr. Samma med bindningarna. Det är burton cartel bindningar. Tänkte sälja min bräda inklusive binningarna för 5500. Köpte de för 6500. Tänkte höra med er om ni tycker de låt som ett schysst pris.

Intresserad finns de bilder på min sida. Sen e de bara maila. Köpte Grejerna i höst. Å ha
!Max! använt dom 10ggr prylarna. Kan få bilder på dom med

Jag är ju ingen expert men med tanke på att alla affärer rear ut grejer som är nya för 50% av vad de kostade tidigare kanske du ska revidera ditt utropspris lite.

Nope. Den här brädan reas inte ut. Inte min. har inte hitta nån rea på den ja ha. Bruka inte rea ut 07 nu. de kanske bli ästa år

Låter dyrt med 5500kr med tanke på att du kan hitta nya cartel bindningar för 1200kr nu. Och en blunt är inte värd 4300kr. Jag skulle säga max 4lök för bräda och bindningar, med tanke på att alla snowboardaffärer har rea.

Blayquiz sa:
Nope. Den här brädan reas inte ut. Inte min. har inte hitta nån rea på den ja ha. Bruka inte rea ut 07 nu. de kanske bli ästa år
Okej, nu sitter jag i en fransk skidort, så kanske lite annorlunda från Sverige... men här reas ALLT ut.. brädor, bindningar, boots, kläder, skateboards (?), skor.. alllllllt... alla brädor som finns kvar har 40-60% rabatt... Allt reas ut nu för att rensa lagren till 08 modellerna kommer.. sen kommer det såklart finnas 07 grejor kvar när 08 grejorna väl kommer till hösten, men inte alls lika mycket och såklart till ännu billigare priser..

Alltså, ska du sälja en "ny" -07 bräda får du tänka på att en helt splittans ny på rea i affär kostar 40% av va du köpte den för.. Så 5500 tror jag aldrig du kommer få sålt den för... Varför sälja en ny bräda anyway?

låter rätt dyrt för ett par begangnade bindningar. ja skulle nog mer sattsa på ett pris mellan 4500-5000

den här ska väl bli låst eftersom
sånt här ska va på annonser?

Blayquiz sa:
Hejsan. Har en burton bunt 07 använd högst 10ggr och då menar ja högst 10ggr. Samma med bindningarna. Det är burton cartel bindningar. Tänkte sälja min bräda inklusive binningarna för 5500. Köpte de för 6500. Tänkte höra med er om ni tycker de låt som ett schysst pris.

Intresserad finns de bilder på min sida. Sen e de bara maila. Köpte Grejerna i höst. Å ha
!Max! använt dom 10ggr prylarna. Kan få bilder på dom med
För det första: Annonsavdelningen duger inte för dig eller?
För det andra: Fyfan vilket överpris! Som sagt affärer brukar rea ut sina grejer nu till våren.. att då tror att man kan få brädan såld för det priset du begär.. njaaaa
Jag skulle inte ens köpa den för det priset om du bara hade åkt en gång på den.

haha blue tomato säljer brädan för 245 euro nu och cartelbindingar för 176 euro..!

men det kanske bara är jag som skulle köpa sprillans nya grejer bra mycket billigare än ditt ockerpris..?

Annonser ska, som nämnts, läggas in under Köp & Sälj. Det var ett snyggt försök dock.. ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp