Burton Clash - 151 - H07?

Omega

Medlem
Tjenixen!

Jag har bara en snabb fråga angående en Burton Clash 151cm passar bindingar: M/L..

Jag är 174-175cm lång, väger 59-60kg och har large på mina bindningar (strl: 10,5).

Den ska användas för parkåkning och lite lek..

Blir då en 151cm bräda för liten eller fungerar det bra??

Jag skulle nog säga att den är lite lång, kan bli svårt att få runt den om du ska snurra. De e bara mina åsikter. Svårt o säga alla gillar olika

Min fru är 162 och kör 151. Att en 151 skulle bli för långt för Omega som är 174-175 är helt uppåt väggarna.

Köp något runt 155 så blir det bra.

Hmm... det jag skulle vara mer nojig för om jag var du är bredden om du har Largebindningar så kräver dom ju minst 250 i bredd vilket väldigt få 151 långa brädor är.. ..sen är väl inte clash någon ren freestylebräda heller för den delen utan typ en billig allroundvariant..

Senast ändrad:
Okej! jag är ute efter något skapligt billig och jag såg en ner read Clash på junkyard det var därför jag blev sugen på en sådan, men jag är väldigt öppen för tips om bra och billiga brädor eller om någon har ett tips om en hemsida som har rea på snowboards nu?

Hoppas den passar till ett par thirtytwo strl: 44 och large bindningar nu bara. Kan bli gränsfall men går nog.

Snödjup

Tillbaka
Topp