burton process off axis, Bindningar HJÄLP!

JerkaShreds

Ny medlem
Hej!

Jag skall till denna säsongen köpa ny bräda och hade då tänkt mig "burton process off axis" , och letar efter ett par prisvärda Bindningar, samt tips på längd på Brädan "burton process off axis".

Vi börjar med brädan. Jag är 1,77cm för tillfället och väger 65 KG. Jag kör lite all-around. När jag kör själv kör jag parken, och med familjen och några vänner i pist och offpist. Undrar då vilken längd jag borde ha?

Eftersom att min budget inte är sådär enorm, letar jag efter ett par matchande bindnigar till denna bräda. Brädan kostar, 4000* Så har inte sådär överdrivet mer att lägga. Har ett par helsvarta boots så ett färgat par bindingar skulle vara bra! :).
Jag har storlek 43,5 på¨bootsen.

väldigt tacksam för snabba svar då säsongen snart börjat :D

MVH Erik.

Senast ändrad:
Längd på brädan säger jag 155 eller 157. 155 om du tänkte åka mest park och någon enstaka puderrepa.
157 om du kommer köra puder mer än 5 dagar säsongen som kommer (och ja, jag vet att den frågan är omöjlig att svara på)

Eftersom brädan har "the Channel" så är väl ett par EST-bindningar att rekommendera. Mission kanske?
Alternativt hitta en tillverkare som ha discar som passa the chanel (Union?)

Hej Erik,

Har ett par Malavita EST till salu om du skulle vara sugen. Åkta ett par dagar bara, ;) PMa bara om du skulle tycka det låter intressant! Dessvärre svarta, men klarar du av det så är det ett par rintigt nice bindningar! :)

https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=129665

Med Vänlig Hälsning / / Erik

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp