M MSLOOF Ny medlem 2008-02-24 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #1 Någon som har ett förslag på vilken av dessa tre brädor jag ska välja? Åker väl ungefär nån vecka per år och då mycket allround med lite hopp och ralis. // Martin
Någon som har ett förslag på vilken av dessa tre brädor jag ska välja? Åker väl ungefär nån vecka per år och då mycket allround med lite hopp och ralis. // Martin
H HARS Aktiv medlem 2008-02-24 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #2 clash är billig skit. bullet är tråkig. sapient vet jag inget om.
A Anal-Og Guest 2008-02-25 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #3 jag åkte på en clash förut, gillade den jätte mycke! de e en bra bräda, billig och du utvecklas bra på den, de kan ja nästan garantera.
jag åkte på en clash förut, gillade den jätte mycke! de e en bra bräda, billig och du utvecklas bra på den, de kan ja nästan garantera.
M MarkusRehn Ny medlem 2008-02-25 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #4 men burton e nog dert tråkigaste man kan köpa. köp sapient och var lite rolig!
M MSLOOF Ny medlem 2008-02-25 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #5 Haha :P Jaa, beställde Sapient brädan i går så
henning2 Aktiv medlem 2008-02-25 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #6 Du kan få köpa en burton dominant i absolut nyskick "billigt" av mig om du vill, årsmodel är 07 och längd 150.
Du kan få köpa en burton dominant i absolut nyskick "billigt" av mig om du vill, årsmodel är 07 och längd 150.
M MSLOOF Ny medlem 2008-02-25 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #7 Näe, har redan besällt jag Plus att 150 är lite kort men tack ändå!
henning2 Aktiv medlem 2008-02-25 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #8 Okej, vilken otur
Mackan89 Ny medlem 2009-03-27 Burton Clash, Burton Bullet eller Sapient Identity #9 sapient är så jävla skön. underbar bräda!