Burton Clash

frelinarn

Ny medlem
Burton Clash
Hejsan alla åksugna!
Hade tänkt köpa en Burton Clash med ett par custom bindningar och undrar om ngn har testat det? Skriv även om ni bara har testat bara clash med andra bindningar t.ex . tack för era svar.

Burton Clash
Hade en clash, men bröt tailen på den efter 2veckor... fick dock tillbaka en burton custom som e nästan dubbelt så dyr:)

Burton Clash
apropå det, IFALL nått skulle hända med brädan, om man skulle knäcka den eller om den skulle ha en spricka som man inte vet om så den bara går av, eller om binningen går sönder, hur är garantin då? vad exakt ger Burton ut?

Burton Clash
Zaza sa:
apropå det, IFALL nått skulle hända med brädan, om man skulle knäcka den eller om den skulle ha en spricka som man inte vet om så den bara går av, eller om binningen går sönder, hur är garantin då? vad exakt ger Burton ut?
snacka med återförsäljarn, dom vet..

Burton Clash
Fancoil sa:
Zaza sa:
jo...
va ute efter någon erfarenhet...
frågade i detta forum för att ja ville ha det klart för mig o inte för att ja ska fråga vidare.

Burton Clash
Zaza sa:
Fancoil sa:
Zaza sa:
jo...
va ute efter någon erfarenhet...
frågade i detta forum för att ja ville ha det klart för mig o inte för att ja ska fråga vidare.
hade min ungefär ett halvår innan jag reklamerade den..

Burton Clash
Jag har också en Burton Clash bräda och köpte Flow bindningar till, dom passar inte hålen i brädan och jag måste nu lämna in den nån stans och få de fixat så köp inte såna om du är villig att lämna in på verksta.

Burton Clash
skohgen sa:
Jag har också en Burton Clash bräda och köpte Flow bindningar till, dom passar
inte hålen i brädan och jag måste nu lämna in den nån stans och få de fixat så köp inte såna om
du är villig att lämna in på verksta.
Lämna in den? Ja, som alla andra med burtonbrädor/bindingar undrar så jaaa det går helt enkelt
att köpa andra plattor o sätta på istället... "På verksta" behöver den verkligen inte, bara att byta
o skruva på igen *tada*.. kostar max 100 spänn...

Och för att inte vara allt för off-topic så:
Köp en Dominant med Cartel istället o börja hänga i parken som vettigt folk istället! =)

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp