mmm inte på deras "budget brädor" i alla fallGaass sa:je je je burton burton burton, alltid bra kvalite...
snacka med återförsäljarn, dom vet..Zaza sa:apropå det, IFALL nått skulle hända med brädan, om man skulle knäcka den eller om den skulle ha en spricka som man inte vet om så den bara går av, eller om binningen går sönder, hur är garantin då? vad exakt ger Burton ut?
ne kanske inte, men hur lyckas man knäcka en bräda, kolla viktmodellen innan du köper.Fancoil sa:mmm inte på deras "budget brädor" i alla fallGaass sa:je je je burton burton burton, alltid bra kvalite...
hah jag har inte klagat.. de va ju du som börja gnälla på kvalitetenGaass sa:ne kanske inte, men hur lyckas man knäcka en bräda, kolla viktmodellen innan du köper.Fancoil sa:mmm inte på deras "budget brädor" i alla fallGaass sa:je je je burton burton burton, alltid bra kvalite...
jo...Fancoil sa:snacka med återförsäljarn, dom vet..Zaza sa:apropå det, IFALL nått skulle hända med brädan, om man skulle knäcka den eller om den skulle ha en spricka som man inte vet om så den bara går av, eller om binningen går sönder, hur är garantin då? vad exakt ger Burton ut?
hade min ungefär ett halvår innan jag reklamerade den..Zaza sa:jo...Fancoil sa:snacka med återförsäljarn, dom vet..Zaza sa:apropå det, IFALL nått skulle hända med brädan, om man skulle knäcka den eller om den skulle ha en spricka som man inte vet om så den bara går av, eller om binningen går sönder, hur är garantin då? vad exakt ger Burton ut?
va ute efter någon erfarenhet...
frågade i detta forum för att ja ville ha det klart för mig o inte för att ja ska fråga vidare.
man brukar få med plattor som passar till burtonbrädor när man köper andra bindningar..Hybban sa:prova köpa ett par burton 3D plattor så går de i..
Lämna in den? Ja, som alla andra med burtonbrädor/bindingar undrar så jaaa det går helt enkeltskohgen sa:Jag har också en Burton Clash bräda och köpte Flow bindningar till, dom passar
inte hålen i brädan och jag måste nu lämna in den nån stans och få de fixat så köp inte såna om
du är villig att lämna in på verksta.