Burton Clash

Zazoi

Ny medlem
Burton Clash
Fick höra att Burton Dominant bara var för park.
Därför har jag kollat på Burton Clash 160 som flera säger är riktigt skön och lätt.
Jag som åker för det mesta i pist men även ibland nått hopp då och då.
Borde jag köpa Burton Clash 160?
Jag växer fortfarande och vill inte bara ha den ett år rätt längd då?
Jag är 170 och väger väger 60kg

Senast ändrad:
Burton Clash
Javisst! Burton dominant är nog en av de bästa parkbrädorna! Fast Burton clash är väl inte samma sak förståss :) funkar bättre i pist, bra i parken, halvtaskigt i puder...

Senast ändrad:
Burton Clash
Den är skön i parken.. funkar i pisten också för transport till o från parken, så de e najs =)
Slick är ett riktigt railmonster.. men ska man åka med nån som inte hänger i parken en dag (typ brudarna från kvällen innan mm) o man ska åka pist så får man hoppas på att man inte skröt allt för mkt på fyllan för den e inte lätt att köra pist med =)

Men den vanliga är fortfarande grym på rails o funkar i pist!

Köp min splitternya Dominant 156, -08.. kolla min annons...

hej o hå!

Burton Clash
Den är grym att leka med men den är inte ens i närheten av vettig i pist. Man får inte ner stålkanterna ordentligt utan man hasar bara runt så dom egenskaperna är bara att glömma. Men som sagt grym lekbräda i övrigt. Har bara kört dominant under våren i slasket just för att den är så jäklarns rolig att latja med, men så fort det blir lite hårdare och man är utanför parken så får den stanna hemma och skämmas....

Burton Clash
Jag tror inte att du skulle känna någon skillnad om det var en park eller pist bräda! om du är 170 så är 160 way to tall!

Lycka till!

Burton Clash
En 160 bräda till dig om du e 170. ja jag vet inte men åker du störtlopp e de väl okej. Tror mer du ska en 148 eller max 155. Du har bättre kontroll om du har en kort bräda sen e de mycke roligare. Prova dig annars fram vilket du trivs bäst med, kort eller lång?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp