burton.com

burton.com
Du skämtar inte?

Här http://www.burton.com/eu/gear/

Jeesus... det var ju bara att gå in på www.burton.com

Ska få den nya shaun white eftersom den ja köpte förra året var defekt. Sökte bara på nätet och hittade den på någon sida för någon månad sen. Blev ruggigt besviken på grafiken faktiskt.
Vill ha tillbaka min andra... :(
Funderar seriöst på att sälja den och köpa en bataleon istället.

burton.com
men.... om ni läser min fråga va boys n girl.. ! när kommer "bataleon 2006"! det hade inget med burton att göra! burton och bataleon är två olika märken serrni.. ok. det va lite fel fråga på fel ställe men jag valde att vara lite fel!
gå in på www.bataleon.com så har ni rediga brädor där va! men dessvärre förra årets.

burton.com
Nä du vet jag tänkte att feelgooden är ju en bra bräda för trevliga tjejer och då tänkte jag att den kanske skulle passa dig.

Följdfråga, varför skall du byta om du trivdes utmärkt med den förra årret? För att den inte är tillräckligt snygg i år? ;)

burton.com
oj SHIT! tackar för den kärleken! jag är kär i bataleon!och josefine-LTR.. några minuter iaf. de har verklgien grymma brädor vad gäller design och teknik å så klart!

burton.com
AJAJAJ... hur ska jag kunna välja!? shit.. jag måste ha kvar min gamla bräda iaf. jag ska ha en härlig samling bataleonbrädor när mitt liv slutar! så ni vet!
håll med om att de är grymt snygga!

min kärlek är din methodmats! :)

burton.com
Yeah. Snygg bild du hittade, erkänner mig slagen.

Okej ska berätta varför:
Den första brädan jag hade var en crazy creek, all respekt åt den som nybörjarbräda, men knappt körbar när man kommit upp i nivåerna lite grann.
Så jag bestämde mig för att köpa en ny. Det var den första dyra grej jag köpt till mig själv. Aldrig haft något prylintresse direkt. Och jag blev så kär i den här brädan, första åket var magiskt... Jag tog hand om den o vallade o putsade den efter varje åk. Gav den all kärlek som den förtjänade.
Så det var såklart traumatiskt att skiljas från den, trodde ju att jag skulle få en likadan.

Det kan låta fåfängt, men grafiken är faktiskt viktig. Köper man en ny bräda för en massa pengar vill man ju inte gå runt och skämmas. Men jag har börjat smälta den nya så smått.

Men damn va snygga dom var i år!! Blir riktigt sugen på en.. Har aldrig provat en bataleon bräda men dom ska tydligen vara grymma.

Det där med tjej vs "kill"brädor känns som en annan diskussion. Tjejer har klarat sig fint utan "tjej"brädor tidigare, och det är ju mycket mindre sotriment. Så varför begränsa sig till det?

burton.com
bataleon va grymt snygga förra året oxå!

Josefine.. sälj din bräda och köp en bataleon i stället! jag lovar dig du blir inte besviken nånstans! de är huur sköna som helst. och som sagt mkt snygga!

burton.com
Jag vet inte om Bataleon är bättre än Burton .. det vore kanske lite konstigt om d va så med tanke på ålder inom gemet så att säga men bra är de iaf.. sjutusan va bra de är. och så har de ju tripplebase! det är bra!

Rydell.. det är bara att välja vad du vill ha!

burton.com
Ja bataleon verkar ju ändå hyfsade. Fast jag håller ändå på Burton, känns stabilare. Har kört Burton för det mesta under de senaste 17 åren och har inte haft mycket att klaga på.

burton.com
Josefine-LTR: Tjejbrädor har funnits bra länge. Jag tycker det är vettigt att göra brädor som är anpassade efter tjejers "mindre storlekar"...

burton.com
...burton kommer med en release i november som innehåller en serie twin-brädor med retro-grafik från gamal twinserien. kommer bli coolers!

burton.com
Trevligt det där är väl andra årgången av Twin om jag inte minns fel.

För övrigt är Bataleons nya hemsida släppt nu. www.bataleon.com

burton.com
hur som o va som än kommit på sidan..

de e bara Burton Blunt som e ny o intressant..

annars e de fortfarande cutom X, uninc, 7 o feather som e aktuella

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp