Yeah. Snygg bild du hittade, erkänner mig slagen.
Okej ska berätta varför:
Den första brädan jag hade var en crazy creek, all respekt åt den som nybörjarbräda, men knappt körbar när man kommit upp i nivåerna lite grann.
Så jag bestämde mig för att köpa en ny. Det var den första dyra grej jag köpt till mig själv. Aldrig haft något prylintresse direkt. Och jag blev så kär i den här brädan, första åket var magiskt... Jag tog hand om den o vallade o putsade den efter varje åk. Gav den all kärlek som den förtjänade.
Så det var såklart traumatiskt att skiljas från den, trodde ju att jag skulle få en likadan.
Det kan låta fåfängt, men grafiken är faktiskt viktig. Köper man en ny bräda för en massa pengar vill man ju inte gå runt och skämmas. Men jag har börjat smälta den nya så smått.
Men damn va snygga dom var i år!! Blir riktigt sugen på en.. Har aldrig provat en bataleon bräda men dom ska tydligen vara grymma.
Det där med tjej vs "kill"brädor känns som en annan diskussion. Tjejer har klarat sig fint utan "tjej"brädor tidigare, och det är ju mycket mindre sotriment. Så varför begränsa sig till det?