Burton Custom Ltd

Joakim_jr

Ny medlem
Burton Custom Ltd
vad är skillnaden mellan vabliga custom och custom ltd är det bara spännet i fram eller??

ge gärna några synpunkter på dom åker mkt park är dom nått att ha???

piiz

Burton Custom Ltd
när jag va å klämde på dem i Gbg för några veckor sen så tyckte jag att det inte var någon skillnad på flex å sånt. klart att den "tuffa" kamouflagefärgen gjorde att den såg lite ball ut eller så och capstrapen e ju guld värd (enligt mig iaf)

kollar man på burtons hemsida så är det ingen skillnad på de båda bindningarna utan LTD,n är bara gjord i färre exemplar och skall endast säljas av de butiker som saluför burtons Coalitionserie..

:)

den skulle fungera aldeles ultraperfekt i parken.. :) om du inte kör som en TOK å väger en massa .

jag e 175 / 70kg och kör normalt hårt och för mig skulle den vara grymt bra men jag kör med P1.an för jag tycker att den känns mer hållbar ..

fick jag en till bindning och inte fick ta P1.an skulle jag ta mission eller customLTD.n

:)

/K

Burton Custom Ltd
japps.. burtons bindningar kommer med en extra 4-håls-disk så man kan ha burtonbindningar på alla brädor. (kanske finns nått undantag, jag vet inte)

Burton Custom Ltd
??? vet inte.. jag skulle aldrig köra ett märke på dojjerna och ett annat på bindningen..

de är ju gjutna för att passa till 100% till varandra så ja skulle lägga pengar emellan för att byta så jag fick bindningar och dojjer från samma märke..

jag har kört på olika några ggr när man lånat brädor av polare och det är ju aldrig samma passform..

ex. et år så lånade jag ett par forum P:L dojjer å de va så höga över vristen att jag inte kunde knäppa min burtonbindningar..

så det finns en risk att det kan skita sig lite om man har otur.

/K

Burton Custom Ltd
ok ok då får det väll kanske bli så att man köper ett par nitro bindningar då, har ju nitro bräda nitro dojjer så det är väll kanske bara bindningarna som fattas.

Tillbaka
Topp