Burton deep thinker

Burton deep thinker
Hej!
Jag är ny här på freeride och skulle behöva lite hjälp med info om en bräda. Har kollat runt lite efter info om burton Deep thinker. Tyvärr kan jag knappt hitta något alls, Någon som vet något om t.ex. flex, form, pris?
(jag vet att den är nästa års modell och att det inte brukar finns jättemycket info om dom, men men)

Burton deep thinker
2wqam1sr4aow2q9jkshxjkxpc4kft0wm.png

Burton deep thinker
Däremot är jag fortfarande fundersam till varför Danny Davis väljer en "puder" bräda till sina tävlingsåk

Senast ändrad:
Burton deep thinker
dregen117 sa:
Däremot är jag fortfarande fundersam till varför Danny Davis väljer en "puder" bräda till sina tävlingsåk
Det verkar ju inte spela så stor roll :)

Förmodligen så trillar det in mer deg till honom om folk köper hans pro-model (om vi kan kalla den det). Då vill man ju exponera den så mycket som möjligt.

Men jag håller med om att det är lite konstigt. För Svenne Banan spelar det nog inte så stor roll vad man har för bräda i en pipe, man är lika dålig oavsett. Men DD är ju ett proffs på nivån att lite silvertejp ändrar på allt.

Burton deep thinker
Kaskar sa:
dregen117 sa:
Det verkar ju inte spela så stor roll :)

Förmodligen så trillar det in mer deg till honom om folk köper hans pro-model (om vi kan kalla den det). Då vill man ju exponera den så mycket som möjligt.

Men jag håller med om att det är lite konstigt. För Svenne Banan spelar det nog inte så stor roll vad man har för bräda i en pipe, man är lika dålig oavsett. Men DD är ju ett proffs på nivån att lite silvertejp ändrar på allt.
Hahaha ja så är det ju, finns inte så många pipe åkare i Sverige vad jag vet. ville bara kolla om det var någon som visste varför. tack för svaret :)

Tillbaka
Topp