ja precis, lite mjukare..krum sa:om det är shawn whites bräda du menar, så är den nog kanska lik men mjukare
Burton har gjort en rejäl anpassning till "svenssonåkare" på senare år och jag kan verkligen inte tänka mig att så hårda åkare som t.ex Romain DeMarchi och DCP åker på samma sladdriga Uninc som finns att köpa i butikerna. Min gissning är att deras brädor endast har grafiken gemensamt med serieproducerade brädorna.pinn sa:min dragon var fan 10ggr hårdare än alla jag kört på nu för tiden..
min var en 8 av 10 men dagens 8.or är ju som en 5.a eller 6.a för 6 år sen..
burtons hårdaste bräda i dagsläget är ju knappast hård ... /Pinn
Sladdriga är dom..... inte.Doughboy sa:Burton har gjort en rejäl anpassning till "svenssonåkare" på senare år och jag kan verkligen inte tänka mig att så hårda åkare som t.ex Romain DeMarchi och DCP åker på samma sladdriga Uninc som finns att köpa i butikerna. Min gissning är att deras brädor endast har grafiken gemensamt med serieproducerade brädorna.pinn sa:min dragon var fan 10ggr hårdare än alla jag kört på nu för tiden..
min var en 8 av 10 men dagens 8.or är ju som en 5.a eller 6.a för 6 år sen..
burtons hårdaste bräda i dagsläget är ju knappast hård ... /Pinn
Inte sladdriga precis kanske, men knappast något att köra så hård åkning med som RDM och DCP gör.sincan sa:Sladdriga är dom..... inte.