lossev
Ny medlem
Burton ION eller SLX?
Tja, jag ska köpa ett par boots och jag har några frågor! 
1) Vilken boot är bäst, ION eller SLX? båda har bra feedback men SLX är något nyare vad jag kan se, men också dyrare, är det värt att lägga mer på SLX:an än ION?
2) Vad menar dom med "+Shrinkage™ Footprint Reduction Technology"
Jag TROR att de är att om jag har storlek 43 normalt så kan jag köpa skon i storlek 42 men ändå få plats i den, är det rätt?
3) Var kan jag testa dojjan? de finns lixom inga affärer som säljer skiten :S
Har kollat på stadium men de har ju inget... någon som vet någon affär i jönköpingsområdet som säljer ION och SLX? för jag kan lixom inte gissa om den kommer sitta bra :O eftersom jag inte vet vilken storlek jag ska ha.
Tack för hjälpen, btw bör jag köpa en tool? (kanske FBI 6?)
1) Vilken boot är bäst, ION eller SLX? båda har bra feedback men SLX är något nyare vad jag kan se, men också dyrare, är det värt att lägga mer på SLX:an än ION?
2) Vad menar dom med "+Shrinkage™ Footprint Reduction Technology"
Jag TROR att de är att om jag har storlek 43 normalt så kan jag köpa skon i storlek 42 men ändå få plats i den, är det rätt?
3) Var kan jag testa dojjan? de finns lixom inga affärer som säljer skiten :S
Har kollat på stadium men de har ju inget... någon som vet någon affär i jönköpingsområdet som säljer ION och SLX? för jag kan lixom inte gissa om den kommer sitta bra :O eftersom jag inte vet vilken storlek jag ska ha.
Tack för hjälpen, btw bör jag köpa en tool? (kanske FBI 6?)