Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hm... om jag var du och tänkte köpa burton boots så skulle jag köpa minst 2 storlekar mindre än du normalt har... dom töjjer sig som tusan dom däringa sakerna! och ang tubsockar vs snowboardsockar... finns ju massor av olika tjocklekar på riktiga strumpor! skippa bommulsskiten nu för tusan! gå till närmsta stadium-butik o köp dig ett par ull eller syntetstrumpor som du tycker verkar bra... piis
Haha... jo, klart provar jag först! Men att ha på sej dom 5-10 min i butiken säger ju inte allt heller direkt! Måste köras i backen nån timme el 2 innan man kan säkert veta...
Ok Liptoon, säg nåt ställe i Sthlm där jag kan hyra ett par Ion! För åker jag till fjällen oavsett var, så blir kostnaden nästan mer än själva pjuxen....
Du kan inte hyra ett par Ion i sthlm... Åk till en affär å prova dem bara. tänk på att de inte ska sitta slappt å skönt som vanliga skor, d ska sitta åt, gå runt i dem i nåra minuter innan du "känner efter" så dem blir varma å vidgar sej