Burton Jeremy jones + burton cartel ?

Är det så Nosskire? Dunkar man bara in 3D-plattorna på diagonalen då så e d fixat?

Makes iofs sense så länge de inte behövt styva upp de "2D"-plattor som används för ICS.

Pröva Chris, pröva så vi får veta! :0)

Köp brädan på borardstore.se istället där får du den för 4200:- helt sjukt billigt! jag ska köpa den!:)

Lipex jag vet, men så jävla svårt med direktlänk från boardstore och på junkyard hade dom mera information.

Men på junkyard kan man läsa " + Inkluderar E.S.T-basplattor,
kompatibla med alla burtonbindningar. "

Så jag får nog sattsa på en sådan.

OJ... Trodde inte burton hade gått över det till systmet på Jeremeyn... Så jag har ingen koll alls.

Japp, går fint att åka med dina cartels, du får ju med plattor och så... Köp JJ'n! Sjukt nice, kör på en sån nu... Fan perfekt flex och ics är porr

Senast ändrad:
Kör också på JJ och Cartel, Iofs JJ från 05/06, men är sjukt nöjd med den. Har fått ett par trycksprickor i lacken bara, annars går den som smort :)

hoho.. vilka bindningar ska jag köpa till bataleon evil twin? tänkte mig cartel el. est.. nån som har ett klokt förslag kanske??

est funkar bara på Burton brädor med ICS systemet. Om du gillar est mycket så köp bara Burton Triad. Det är Est bindningen fast med vanlig bottenplatta.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp