Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej har sett mkt snygga kläder från burton i deras katalog.. nån som vet vart de säljer de här i sverige?? Stadium har ju lite, men väldigt dåligt utbud..
Okej. Men i sthlm finns ju OneOff som jag sa, Hollywood, nån affär bredvid Hollywood (som jag inte vet vad den heter), Core och Alpingaraget. Det är dom inne i stan som jag kommer på just nu... Sen finns Skidsport i Bromma oxå. Vet inte riktigt vilka som säljer just Burton men det är väl bara att kolla
internet shoppar med gott om Burton prylar. ta en kik. om du nu vet vad för modell du vill ha och vilken storlek m.m. annars rekomederar jag inte att köpa direkt från nätet.
tror ja vill se den live först iaf.. har ju provaj andra burton jackor men vet ju inte riktigt hur modellen sitter + att det kan ju vara ganska olika på byxor åxå.. men tack ändå =)
hangloose i sundsvall ha as mkt om man snackar med dom kommer kläderna dom beställer hem som man vill ha inom 5 elr 6dagar :D köpte burton jacka från katalogen den kom efter en vecka men då var det lov och allt men ;P men just nu kan dom flesta kläderna vara slut frö allt säljs jätte snabbt från katalogen!!! så du måste snabba dig om du ska ha nåt. lycka till!!