Burton kläder?

• Trådstartare Trådstartare f1a
  • Start datum Start datum

f1a

Ny medlem
Burton kläder?
Hej har sett mkt snygga kläder från burton i deras katalog.. nån som vet vart de säljer de här i sverige?? Stadium har ju lite, men väldigt dåligt utbud..

Burton kläder?
aah okej..! jo ja bor i sthlm, har inte orkat pallra mej dit å titta dock... men de ska ja genast göra =)

Burton kläder?
....

Gbg har på Hollywood och på Respect eller Concrete eller vad det heter där utanför Nordstan..

Sthlm vet jag inte tyvärr.. OneOff, Core eller Active eller nått

/Pinn

Burton kläder?
Okej. Men i sthlm finns ju OneOff som jag sa, Hollywood, nån affär bredvid Hollywood (som jag inte vet vad den heter), Core och Alpingaraget. Det är dom inne i stan som jag kommer på just nu... Sen finns Skidsport i Bromma oxå. Vet inte riktigt vilka som säljer just Burton men det är väl bara att kolla ;)

Senast ändrad:
Burton kläder?
mjo men ja skrev ju här för att ja tänkte höra om de va nån som visste, så ja slapp åka runt å kolla överallt.. :P

Burton kläder?
Finns något stælle långt upp på birger jarlsgatan som kør någon stor outlet med 30-70% procent jæmt.. Någon som vet vad det ær??

Burton kläder?
I Strömstad har dom årets Burton kläder för halva priset, eller outlet om det nu passar bättre.
Det är färt .

Senast ändrad:
Burton kläder?
inter sport i vällingby säljer Burton. Dom kan beställa allt från katalogen för övrigt. Ifall dom inte har den jackan du vill ha...

Burton kläder?
Bor du i Göteborg ska du åka till Hollywood, Respect eller Concrete. I Stockholm ska du åka till Hollywood, T12, Stadium eller Snögaraget.

junkyard.se har också och man borde ju kunna beställa från Burtons officiella hemsida.

Thats it for me

Burton kläder?
bluetoamto.at

hotzone.at

internet shoppar med gott om Burton prylar. ta en kik. om du nu vet vad för modell du vill ha och vilken storlek m.m. annars rekomederar jag inte att köpa direkt från nätet.

Burton kläder?
tror ja vill se den live först iaf.. har ju provaj andra burton jackor men vet ju inte riktigt hur modellen sitter + att det kan ju vara ganska olika på byxor åxå.. men tack ändå =)

Burton kläder?
hangloose i sundsvall ha as mkt om man snackar med dom kommer kläderna dom beställer hem som man vill ha inom 5 elr 6dagar :D köpte burton jacka från katalogen den kom efter en vecka men då var det lov och allt men ;P men just nu kan dom flesta kläderna vara slut frö allt säljs jätte snabbt från katalogen!!! så du måste snabba dig om du ska ha nåt. lycka till!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp